Mr1time 1775 Skrevet 7. Juli https://annoncelight.dk/showad/429053 hvis du kender nogen i Ejby, så er det ikke diskret, da der render 8-10 arbejdsfolk rundt ude foran huset og laver vejen. Jeg parkerede et stykke derfra, og gik direkte ned til kælderdør, hvor man står lidt afskærmet for blikke. billeder af Olive, viser hvad man møder, og nu er jeg ikke brystprofessor, men de store bryster er bløde og lækre, så tror ikke de er fyldt med silikone, men hvis de er, så er der virkeligt godt lavet. hun virker lidt som “ok, næste job” da jeg havde klædt mig af, gik hun med pengene og kom tilbage med stakke af håndklæder, så skulle vådservietter, glidecreme og kondom findes frem, inden jeg fik besked om at jeg skulle lægge mig på maven. massage uden pirring, men afsluttede med lidt b2b som var lækkert med de store bryster. Vendes om og ikke mindre end 3 vådservietter blev der brugt til at rengøre pikken, inden blow, som ikke var noget særligt. Så en 69 hvor hun stoppede med blow og begyndte at sætte kondom på. En ridetur, inden hun fandt ud af at hendes periode var kommet, så ud og skylle sig, inden jeg tog hende stående og bagefter i doggy, og igen hende på ryggen mens jeg stod på gulvet, til sidst rev hun kondom af og gjorde mig færdig med hånden. Hun var dejlig og kneppe, og lækre bryster, men det er også det. de skriver tungekys i annoncen, hendes hoved var på intet tidspunkt i nærheden af mit, samtidig havde hun ofte lukkede øjne, så de ting tæller meget ned for mig. nok ikke lige hende jeg besøger igen, selvom hun havde gode forlygter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lbr 72 Skrevet 7. Juli Mr1time skrev, for 4 timer siden: billeder af Olive, viser hvad man møder, og nu er jeg ikke brystprofessor, men de store bryster er bløde og lækre, så tror ikke de er fyldt med silikone, men hvis de er, så er der virkeligt godt lavet. de skriver selv i annoncens Olive 400 cc..... det betyder at der er kommet næsten en halv liter silicone i hver bryst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1775 Skrevet 7. Juli lbr skrev, for 6 timer siden: de skriver selv i annoncens Olive 400 cc..... det betyder at der er kommet næsten en halv liter silicone i hver bryst. Så lad mig sige, det er de flotteste silikone bryster jeg har gramset på 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg