Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter at have læst nogle hede anmeldelser om Sawadee og deres thaipiger her på sitet, tog jeg forleden en tur til Hvidovre for at prøve på egen krop. Og jeg blev bestemt ikke skuffet!

Jeg havde bestemt mig for at teste Cindy, da hun har modtaget en masse ros på eroguide for sin meget venlige måde at gå til stålet på. Og jeg synes bestemt hun er en flot og ikke mindst veldrejet pige.

Jeg er normalt ikke den store oliesheik, når det kommer til massage. Men 1 time for 300 og de gode anmeldelser gav mig mod til endelig at få prøvet en gang oliemassage. Cindy er super fræk, og jeg blevet kælet for og smurt ind fra top til tå. Hun varmede mig hurtigt op med små klem, berøringer og strejf af hud mod hud de helt rigtige steder. Hendes behandling var god for mine ømme rygstykker og lår, men fik mig også til at tænke i helt andre baner. Det afsluttende bad havde jeg heller ikke prøvet før. Det har jeg nu. Og tak for det. Det vil jeg ikke undvære!

Jeg plejer ikke så tit at kombinere massagen med noget mere, men varmer i stedet op til en hed aften andre steder. Det lykkedes underligt nok også at holde stand denne gang. Men jeg overvejer kraftigt at vende tilbage næste uge og prøve. Måske med noget Tantra først. Én gang skal jo være den første...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.