Opertional 12 Skrevet 6. Juli Nu skal det ske! Min gravide kone og jeg har længe snakket om at prøve sex med andre i naturen. Hun tænder på blød dominans, smæk i røven og pik i fissen. Derfor er planen at finde et ugeneret sted i den lille skov ved rastepladsen nord for Rold og her vil hun ligge bundet og blindfoldet i bagagerummet, stå ved et træ eller på et bord. Her vil jeg kneppe hende og de frække, ordentlige og soignerede mænd som dukker op, vil blive vinket over til at deltage. Store pikke foretrækkes! Mørke mænd med store pikke er garanteres sex. Sex er med kondom. Det kommer til at foregå onsdag den 9. Juli kl. 20-21 sådan ca. Det er uden tilmelding og man dukker blot op på lokationen. Hvis vi synes du er interessant bliver du bud på en tur Alle må kigge på med respektfuld afstand. Hvis et par eller flere vil deltage sideløbende er I velkommen. Håber på mange deltagere! Rastepladsen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
liderlig fyr 4 Skrevet 6. Juli Lyder som en pivfræk event. Ville det være muligt at kunne se et par billeder af Q på forhånd Samt hvor langt henne i graviditeten er Q Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Opertional 12 Skrevet mandag klokken 11:44 Af hensyn til vores privatliv sender vi ikke billeder, men kan sige hun er en helt almindelig dejlig kvinde med en fyldig røv. Hun er i tredje trimester, så der er mave på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Opertional 12 Skrevet tirsdag klokken 18:39 Arrangementet er aflyst pga. brud på diskretion. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 63 Skrevet tirsdag klokken 20:52 Opertional skrev, for 2 timer siden: Arrangementet er aflyst pga. brud på diskretion. Nej hvor er det ærgerligt ! Hvordan det ? Send gerne svar på PB ! Helge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisselars 6 Skrevet onsdag klokken 10:34 (edited) Pokkers! Jeg var ellers så klar til en fræk hyggestund. Gravide er så pivfrække og lækre. Send gerne en besked hvis i laver et andet arrangement. Redigeret onsdag klokken 10:34 af fisselars 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 63 Skrevet onsdag klokken 12:30 fisselars skrev, for 1 time siden: Pokkers! Jeg var ellers så klar til en fræk hyggestund. Gravide er så pivfrække og lækre. Send gerne en besked hvis i laver et andet arrangement. Lige mine ord. Jeg havde også sat tiden af til en hyggestund i aften. Nu står jeg med ......... en lang næse ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisselars 6 Skrevet onsdag klokken 13:15 Helge N skrev, for 44 minutter siden: Lige mine ord. Jeg havde også sat tiden af til en hyggestund i aften. Nu står jeg med ......... en lang næse ! Sådan kan det gå. Alle skal jo være trygge i det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 227 Skrevet onsdag klokken 18:04 ja hvor dum kan man være Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren1981 9 Skrevet onsdag klokken 22:10 Dette er første gang jeg ser tråden, men mega ærgeligt at der er nogen der skal ødelægge det for alle de andre. Hvad jeg det tråden før så havde jeg også tilmeldt mig. Kære par har i stadig mod på at have dette arrangement, så skal jeg nok sørge for en god oplevelse med masser af mænd på et godt og diskret plads ude i skoven. Mvh Fyren1981 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg