Hop til indhold

Recommended Posts

Link:

https://nympho.dk/n21670/7405/from-7th-till-15th-of-july-let-s-make-this-time-unforgettable#profile-prices&gid=1&pid=10

Hun ser brandgodt ud men jeg vil høre om hun er pengene værd. 1 time med owo og cim bliver 3.900kr hvilket er ret højt så det må virkelig være godt? Er det måske det niveau vi ser fremover hos de flotteste piger?  Nogen erfaringer?

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, den 6.7.2025 at 21:32:

Link:

https://nympho.dk/n21670/7405/from-7th-till-15th-of-july-let-s-make-this-time-unforgettable#profile-prices&gid=1&pid=10

Hun ser brandgodt ud men jeg vil høre om hun er pengene værd. 1 time med owo og cim bliver 3.900kr hvilket er ret højt så det må virkelig være godt? Er det måske det niveau vi ser fremover hos de flotteste piger?  Nogen erfaringer?

/B

Puha ,alt er relativt men jeg synes godt nok hun er dyr ,og de ekstras koster godt nok også knapper .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende sidst hun var her og havde bestilt 90 min med owo, syntes det var alle pengene værd, hun er virkelig fræk og lidt kinky, nede på jorden og sød pige og så bliver der ikke holdt tilbage med tungekyssene, super godt bj og sex, virkelig god oplevelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige set at hun lander i dag.

er der andre der har nogle oplevelser med denne interessante flotte pige.

alt kan da ikke være rosen rødt (selvom at man ønsker det)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...