Hop til indhold

Mila Rose fra Budapest

Featured Replies

Skrevet

Link:

https://nympho.dk/n21670/7405/from-7th-till-15th-of-july-let-s-make-this-time-unforgettable#profile-prices&gid=1&pid=10

Hun ser brandgodt ud men jeg vil høre om hun er pengene værd. 1 time med owo og cim bliver 3.900kr hvilket er ret højt så det må virkelig være godt? Er det måske det niveau vi ser fremover hos de flotteste piger?  Nogen erfaringer?

/B

• 1 month later...
Skrevet

Jeg er også nysgerrig - men 1 time inkl. anal bliver så til 3.900, så skulle hun jo helst også gerne være sød :wub:

Skrevet
ButterflyMan skrev, den 6.7.2025 at 21:32:

Link:

https://nympho.dk/n21670/7405/from-7th-till-15th-of-july-let-s-make-this-time-unforgettable#profile-prices&gid=1&pid=10

Hun ser brandgodt ud men jeg vil høre om hun er pengene værd. 1 time med owo og cim bliver 3.900kr hvilket er ret højt så det må virkelig være godt? Er det måske det niveau vi ser fremover hos de flotteste piger?  Nogen erfaringer?

/B

Puha ,alt er relativt men jeg synes godt nok hun er dyr ,og de ekstras koster godt nok også knapper .

Skrevet

Jeg besøgte hende sidst hun var her og havde bestilt 90 min med owo, syntes det var alle pengene værd, hun er virkelig fræk og lidt kinky, nede på jorden og sød pige og så bliver der ikke holdt tilbage med tungekyssene, super godt bj og sex, virkelig god oplevelse 

• 3 months later...
Skrevet

Har lige set at hun lander i dag.

er der andre der har nogle oplevelser med denne interessante flotte pige.

alt kan da ikke være rosen rødt (selvom at man ønsker det)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.