Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er blevet truet af Astrid fra Randers Jeg bliver beskyldt for at udeblive ,jeg har ikke bestildt tid.   Nu vil hun have 8500 elers kommer der privat inkaso.        Er der er ander der har oplevet det same ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er ikke den eneste, der er flere tråde om det. Du skal bare ignorere det, eller skrive tilbage, at du har involveret politiet.
Søg f.eks. på trusler og afpresning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg linker lige annoncen, så andre kan finde denne tråd, hvis de søger på den: https://annoncelight.dk/showad/431772

Tror dette er den 5. tråd der har været angående trusler om inkasso for udeblivelse inden for 2-3 måneder. Dem der står bag det bruger nøjagtig samme fremgangsmåde og annoncetype hver gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været ude for det på et tidspunkt, hvor jeg havde skrevet på en lignende annonce.

Dengang var det, hvor der blev skrevet, at man ikke havde aflyst “aftalen”, der heller ikke var lavet. Man skulle have henvendt sig i receptionen ved Motel X.

Ignorer det, jeg ignorerede den sms og hørte aldrig fra dem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...