højlund 0 Skrevet 6. Juli Jeg er blevet truet af Astrid fra Randers Jeg bliver beskyldt for at udeblive ,jeg har ikke bestildt tid. Nu vil hun have 8500 elers kommer der privat inkaso. Er der er ander der har oplevet det same ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1267 Skrevet 6. Juli Du er ikke den eneste, der er flere tråde om det. Du skal bare ignorere det, eller skrive tilbage, at du har involveret politiet. Søg f.eks. på trusler og afpresning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 546 Skrevet 6. Juli Jeg linker lige annoncen, så andre kan finde denne tråd, hvis de søger på den: https://annoncelight.dk/showad/431772 Tror dette er den 5. tråd der har været angående trusler om inkasso for udeblivelse inden for 2-3 måneder. Dem der står bag det bruger nøjagtig samme fremgangsmåde og annoncetype hver gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 122 Skrevet 8. Juli Jeg har også været ude for det på et tidspunkt, hvor jeg havde skrevet på en lignende annonce. Dengang var det, hvor der blev skrevet, at man ikke havde aflyst “aftalen”, der heller ikke var lavet. Man skulle have henvendt sig i receptionen ved Motel X. Ignorer det, jeg ignorerede den sms og hørte aldrig fra dem igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg