P123 28 Skrevet 5. Juli https://annoncelight.dk/showad/413262 Jeg var på vej til min første GB, jeg var meget nervøs. Jeg kom for sent pga omstændighederne på vejen. Da jeg ankom var de allerede i gang med hele seancen. Det var også hendes første GB Jeg smider tøjet og kommer ind, hun kommer og giver mig et kram også er vi i gang vanvittig lækker blowjob. Hun er virkelig god til at give alle opmærksomhed og opfylder alle krav. Hun har virkelig dejlige bryster og en klaske lækker røv. Alt i alt var hun virkelig dygtig og hun nød det kunne man tydelig se. Pigen 10/10 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter1042 32 Skrevet 6. Juli Tak for anmeldelsen, måske skal du lige skrive et par ord om hvilket gb, da annoncen er pillet ned. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
P123 28 Skrevet 6. Juli Annoncen var der da jeg skrev, men det var en GB der skulle afholdes i torsdag 3/7 med to kvinder. En mulat og en dansk, de kaldte sig B & W. Hun var debuterende og det kunne man ikke mærke. GB blev afholdt lørdag den 5/7! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg