27Fly 4 Skrevet fredag klokken 20:59 Hej Forum jeg har som 27 årig mand for nylig, haft sexuel debut for første gang. Det var med en 32 årig kvinde, hvor man kan sige at jeg mildes talt var meget nervøs i starten men er utrolig stolt af min bedrift sjovt nok og hun ville gerne mødes igen (så noget har jeg da gjort rigtigt) men kan virkelig fornemme jeg har fået en utrolig sexlyst. Det har også gjort at jeg har overvejet en glædespige, hovedsageligt fordi jeg nyd det så meget med også nok fordi, at jeg kan blive noget mere erfaren, håbede måske der kunne være nogle gode råd. PS. Man kan ikke sige at var tiltrukket af hendes udseende men mere det faktum, at jeg havde aldrig været sammen med en før. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 104 Skrevet fredag klokken 21:17 27Fly skrev, for 13 minutter siden: Hej Forum jeg har som 27 årig mand for nylig, haft sexuel debut for første gang. Det var med en 32 årig kvinde, hvor man kan sige at jeg mildes talt var meget nervøs i starten men er utrolig stolt af min bedrift sjovt nok og hun ville gerne mødes igen (så noget har jeg da gjort rigtigt) men kan virkelig fornemme jeg har fået en utrolig sexlyst. Det har også gjort at jeg har overvejet en glædespige, hovedsageligt fordi jeg nyd det så meget med også nok fordi, at jeg kan blive noget mere erfaren, håbede måske der kunne være nogle gode råd. PS. Man kan ikke sige at var tiltrukket af hendes udseende men mere det faktum, at jeg havde aldrig været sammen med en før. En kvinde der virkelig har lyst til dig kan ikke erstattes af købesex. Selvom jeg ind imellem har lyst til kunder og nyder det så er det aldrig i nærheden af sex med en kæreste - langt fra. Så sats på din faste veninde der kan lide dig og gerne vil mødes igen. Det får du meget mere ud af rent nydelsesmæssigt. Just mine 25 amerikans Trump cents 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1340 Skrevet lørdag klokken 00:18 (edited) Købesex er et udmærket sted at øve sig. Fortæl dem du besøger at du er ny og gerne vil lære og bed dem give lidt pointers. Hvis man er nærværende og tålmodig, så kan man finde vidunderlig sex igennem købesex. Jeg er slet ikke enig med @Mime. Mine bedste oplevelser har været gennem købesex, fordi pigerne er vant til "at skulle skabe noget" i stedet for at forvente at manden kommer med det hele, så får du først tændt en pige i branchen, så er der mulighed for at opleve noget ud over det sædvanlige. Og mindre kan også gøre det. Selv i mere almindelige møder, har man muligheden for at mærke forskellige kroppe, slikke forskellige fisser, lære hvor forskellig følsomhed brystvorter har og meget andet godt, som hjælper en til at blive en bedre og mere alsidig elsker. Held og lykke med det og tillykke med den nyfundne seksualitet Redigeret lørdag klokken 00:19 af Refresh 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 523 Skrevet lørdag klokken 02:10 (edited) Tillykke med debut Du er lang fra den eneste som har startet sent ud og det er helt klar at det giver endu mere lyster fri. Jeg er enig med @Refesh. Den køb sex verden kan give dig en utrolig godt mulighed at udprøve og udvikle dig, få feedback, snakke løst og ugenert om sex, finde dine præferencer og lyster som du aldrig kunne drømme om at del endu med en pige som er i din omgangskreds. Her har du hellere ikke problematiken med at du skal først score den pige som du er fysisk tiltrukket til og da kommer hellere ikke kæresteri drama i mellem hvis pigen ønsker sig lige pludselig mere end du. Vi GPer har hørt og har så meget og hos os som er i branchen frivillige og med glade er da ingen dom. Men du skal alligevel være klar over at selvom vi blever ,,betalt,, har også her en hver pige sine præferencer hvad de tilbyder og hvilke slags mænder de tag i måde. Her er det altid en fordel at behandle de damen som du vil ses, med høj respekt hvis du vil har den største succes og egen nydelse. En lille tip fra mig til en nye og uerfarne person i miljøet, når du kontakter GPer til første gang Læse hele Annoncer før du skrev til hende. Præsentere dig selv, det skaber en rigtig godt indtryk fra starten. Præsentere dig med at du er uerfarne og ny i verden, hvordan du ser ud, nogen vil ved om du ryger og ret vigtigt er at du skrevet at du er dansk - hvis du er det. Da findes mange piger, især de danske og de i Danmark levende piger, som tag kun skandinaviske mander i måde. Være konkrete i hvornår, hvorhen, hvor lang tid du vil se hende og hvad du vil opleve fra hendes menukort. Jeg og mange andre reagerer ikke på enkelte beskeder ala. Hej smukke! Er du på? - Åben? - Knep? Hvonår og hvorhen? - Priser? Jeg ønsker dig helt og lykke med at finde vejen, nydelse og mange rigtig dejlige oplevelser om i købe Sex verden eller den ande. Cowgirl.90 alias AmmaRose Redigeret lørdag klokken 02:14 af cowgirl.90 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 523 Skrevet lørdag klokken 02:10 (edited) cowgirl.90 skrev, for 2 minutter siden: Fejl Redigeret lørdag klokken 02:13 af cowgirl.90 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1689 Skrevet lørdag klokken 08:36 Fokuser nu 100 % på din nye Venninde. Og når der først har været een er det også mere sandsynligt du finder en ny hvis det ikke skal være jer. Beslut dig for at vente med kæbesex til du har fundet ud af hvad du rent faktisk kan selv med din nye selvtillid. Kvinder er fantastiske - de kræver faktisk ikke stor rutine men ofte bare at man er nærværende og ægte. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg