Hop til indhold
kingdane68

Amelia - Aalborg

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Jeg har ligeså overvejet et besøg hos Amelia, dog valgte jeg at takke nej.

Jeg synes det er underligt, at tatoveringerne på billederne af Amelias skulder enten er væk, et lille symbol eller en lang tekst.... det virker underligt....

Redigeret af Kakam1980

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg tog chancen og besøgte hende. Hun holder til i Reberbansgade. Hun er ægte og billederne ligner. Dog var hun meget tynd i virkeligheden, og hun virkede lidt mere “dullet” end på billederne. Hun er muligvis et par år ældre ift. dengang billederne var taget - men alt i alt en fin oplevelse. Pæn pige. 

Redigeret af Kek123

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kek123 skrev, for 4 timer siden:

Jeg tog chancen og besøgte hende. Hun holder til i Reberbansgade. Hun er ægte og billederne ligner. Dog var hun meget tynd i virkeligheden, og hun virkede lidt mere “dullet” end på billederne. Hun er muligvis et par år ældre ift. dengang billederne var taget - men alt i alt en fin oplevelse. Pæn pige. 

Ja hvis bare du ikke havde været en ny bruger, havde jeg stolet på din anmeldelse :) 

Er der en anden bruger, der bare har et par indlæg mere her på forummet der kan bekræfte :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...