Hop til indhold

Amelia - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg overvejer at besøge hende, men jeg frygter lidt, at hun er fake..

Skrevet

Jeg har ligeså overvejet et besøg hos Amelia, dog valgte jeg at takke nej.

Jeg synes det er underligt, at tatoveringerne på billederne af Amelias skulder enten er væk, et lille symbol eller en lang tekst.... det virker underligt....

Redigeret af Kakam1980

Skrevet

Jeg tog chancen og besøgte hende. Hun holder til i Reberbansgade. Hun er ægte og billederne ligner. Dog var hun meget tynd i virkeligheden, og hun virkede lidt mere “dullet” end på billederne. Hun er muligvis et par år ældre ift. dengang billederne var taget - men alt i alt en fin oplevelse. Pæn pige. 

Redigeret af Kek123

Skrevet
Kek123 skrev, for 4 timer siden:

Jeg tog chancen og besøgte hende. Hun holder til i Reberbansgade. Hun er ægte og billederne ligner. Dog var hun meget tynd i virkeligheden, og hun virkede lidt mere “dullet” end på billederne. Hun er muligvis et par år ældre ift. dengang billederne var taget - men alt i alt en fin oplevelse. Pæn pige. 

Ja hvis bare du ikke havde været en ny bruger, havde jeg stolet på din anmeldelse :) 

Er der en anden bruger, der bare har et par indlæg mere her på forummet der kan bekræfte :D 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.