kingdane68 421 Skrevet 4. Juli Er der nogen der har været forbi her - hun ser sgu lækker ud..... https://annoncelight.dk/showad/423464 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kek123 0 Skrevet 5. Juli Jeg overvejer at besøge hende, men jeg frygter lidt, at hun er fake.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakam1980 38 Skrevet 5. Juli (edited) Jeg har ligeså overvejet et besøg hos Amelia, dog valgte jeg at takke nej. Jeg synes det er underligt, at tatoveringerne på billederne af Amelias skulder enten er væk, et lille symbol eller en lang tekst.... det virker underligt.... Redigeret 5. Juli af Kakam1980 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kek123 0 Skrevet 5. Juli (edited) Jeg tog chancen og besøgte hende. Hun holder til i Reberbansgade. Hun er ægte og billederne ligner. Dog var hun meget tynd i virkeligheden, og hun virkede lidt mere “dullet” end på billederne. Hun er muligvis et par år ældre ift. dengang billederne var taget - men alt i alt en fin oplevelse. Pæn pige. Redigeret 5. Juli af Kek123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Suppah 46 Skrevet 6. Juli Kek123 skrev, for 4 timer siden: Jeg tog chancen og besøgte hende. Hun holder til i Reberbansgade. Hun er ægte og billederne ligner. Dog var hun meget tynd i virkeligheden, og hun virkede lidt mere “dullet” end på billederne. Hun er muligvis et par år ældre ift. dengang billederne var taget - men alt i alt en fin oplevelse. Pæn pige. Ja hvis bare du ikke havde været en ny bruger, havde jeg stolet på din anmeldelse Er der en anden bruger, der bare har et par indlæg mere her på forummet der kan bekræfte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg