Hop til indhold

Recommended Posts

Ingen anmeldelser på nympho, og kun en på eroguide, hvor bruger er oprettet samme dag som anmeldelsen er skrevet. Skulle jeg besøge hende eller skulle jeg finde en anden?
Jeg følte mig eventyrlysten i dag, og tak for det. 
Jeg havde en fantastisk time i Ammys selskab. Hendes basispriser er lave (se nympho) så jeg havde lagt et par ekstras i kurven for næsten samme beløb som udgangspunktet og tilbudt at betale i euro.

Efter lidt forvirring, fra min side, omkring hvilken dør jeg skulle indad fandt vi hinanden. Høj flot pige med lysende øjne og et dejligt smil. Mit sats på det ubeskrevet lignede en succes. 

Hun er virkelig flot, hvis man kan lide hvad man ser på billeder og film, så bliver man endnu mere begejstret når man møder hende i virkeligheden. Hun har en meget flot krop, med pæne faste bryster, lækre lange ben, fast numse, fin velplejet hud og et meget kønt ansigt med smilende øjne. Jeg følte mig meget velkommen og under hele besøget var hun tilstedeværende og hendes opmærksomhed rettet mod mig og det vi foretog os.

Og hvad foretog vi os så? 
Indledende kys og kæleri med brysterne, økoblow til bedste vennen, oralt til hende, sex i missionæren med flere kys og nus til brysterne, doggy og analt hvor første runde sluttede for mit vedkommende. Hun er både indlevende, flirtende og opmærksom på egen nydelse under legen. Analt krævede langsom tilgang og godt med glidecreme, men da først vi var kommet i gang fik hendes fingre travlt på klitten, det var tydeligt noget som hun syntes om og også ville have noget ud af.

Massage, kys og kæleri inden anden runde. Cow girl, hvor jeg kunne nyde synet af hendes krop og holde om brysterne, blow til mig, analt igen, nu noget mere direkte på, første runde bag i havde sat sine spor, så videre til missionæren og masser af kys inden hun forsøgte at give mig anden udløsning ved blow. Her måtte jeg dog skuffe hende, det var simpelthen for hurtigt efter første runde til at jeg kunne skyde den af igen. Det var tydeligt at hun gerne ville give mig en ekstra tur, men det blev ikke i dag.

Wow, sikke et fantastisk besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
TallGirlsEnjoyer skrev, for 3 timer siden:

Ved godt jeg oprettede samme dag, men den anmeldelse er altså god nok :D

Din anmeldelse hjalp på min beslutning om at besøge hende, så tak for den.

Jeg var meget undrende over at ingen andre, heller ikke på nympho havde skrevet om Ammy. Selvom vi ikke altid kan lide at dele, så må andre også have været forbi, ellers så tænker jeg at hun forlængst var taget videre.

Redigeret af Hr Lille Niels
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 3 timer siden:

Tak for en super anmeldelse @Hr Lille Niels

Jeg troede faktisk ikke hun var ægte, men det kan jo snyde indimellem. 

Var kys med tungen?

Som jeg altid sagde til mine knægte da de var små, tænkt hvis I aldrig havde turde smage nutella. Nogen gange skal man tage en chance.

Ja, jeg fik meget fine kys.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...