Hop til indhold
Den erfarne

Lækre unge latino mulatbabe Nikki i Nordvest

Recommended Posts

Overskriften er fra hendes annonce og er ikke helt ved siden af

Jeg har efterhånden prøvet en del af de eksotiske piger rundt omkring i København og kunne da heller ikke denne gang stå for denne annonce med billeder af en lækker ung pige fra Sydamerika :)

Ringede og meldte min ankomst og troppede op en halv times tid senere, som aftalt. 
Stedet ligger i et helt almindelig lejlighedsområde i NV kvarteret, diskret placeret i stuen hvor risikoen for at møde nysgerrige naboer ikke er stor. 
Som det efterhånden er standard får man et husnummer på modsatte side af gaden og bliver herefter guidet til den rigtige opgang.

Nikki, kun iført undertøj og høje stiletter, lukkede mig ind og gav et knus med det samme -fin velkomst. Det er hende på billederne, hun er absolut en sød og dejlig pige, lige så smilende og imødekommende som hendes billeder antyder.  
Engelskkundskaberne var stort set ikke eksistrende kunne jeg allerede fornemme fra starten, men skidt, det plejer nu nok at gå alligevel :P
Bestilte en halv time med super/megafransk, dansk, kys osv. til 1.100,-

De fleste piger jeg har besøgt er smuttet ud med pengene først, men Nikki lagde dem bare på natbordet og ventede smilende til jeg fik smidt det meste af mit kluns.
Da jeg var ved at være der smed hun sin bh og vi startede stående med at kæle og kysse lidt mens jeg havde hænderne overalt på hendes krop.
Ettallet reagerede med det samme og var næsten selv ved at kravle ud af mine tights mens Nikki gned sig kærligt op af mig, dejligt.

Af med det sidste tøj og og så gik hun ellers i gang med at sutte pik og nosser mens hun holdt øjenkontakten næsten konstant. 
Hun lå ved siden af mig på sengen med røven i vejret, mens hun suttede og jeg ragede løs på hendes lækre bryster og faste røv.

Efter lidt tid og en god 69´er var det tid til at sætte gummi på banditten og bolle hende. Hun lagde sig villigt ned på ryggen og tog i mod, ingen glidecreme så tog det stille og roligt i starten og gav den mere og mere gas.
Hun var efterhånden varmet noget op og virkede til at nyde turen. I starten var hendes kysseri mest bare på læberne og en lille smule tunge, men nu fik jeg godt nok den store tur med dybe tungekys og et frækt liderligt blik i hendes øjne :)

En kort tur bagfra til jeg måtte overgive mig og bevæge mig mod en afslutning. Hev kondomet af og hun gik igen i gang med at sutte. 
Rejste mig op til sidst og spillede den af mens hun sad på sengen med åben mund og tungen ude, og gav hende hele ladningen i munden :P

Alt i alt en dejlig tur med en sød og nærværende pige.

Nikki er i Danmark til den 15.4. hvis i besøger hende så behandl hende godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...