Hop til indhold
Gæst

NYT INDHOLD?

Recommended Posts

Gæst

Når jeg går ind på min bærbare eller iphone og trykker på nyt indhold, så popper der intet frem, -trods der er flere daglige indlæg.

Jeg bliver nødt til at gå ind på hver enkelt funktion for at se om der er noget spændende og nyt, lidt irriterende min ''genvejs''tast ikke er der mere... Er det kun mig eller er det alle det pt sker for?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åhh nej, har jeg nu trykket på noget mærkeligt igen? Min pc har været lidt dum, så har været nødt til at gendanne fabriksinstillinger, det var bare så dejligt nemt at trykke på ''nyt indhold'' for at se om der var noget spændende og læse. -Men forstår ikke hvorfor det heller ikke vises på min iphone, -burde det ikke være to forskellige ting?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har jeg også oplevet. Jeg plejer at finde de tråde jeg skriver ved, at trykke på  "mit navn øverst" og så vælge "mit indhold".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har jeg også oplevet. Jeg plejer at finde de tråde jeg skriver ved, at trykke på  "mit navn øverst" og så vælge "mit indhold".

 

Gør jeg også engang imellem, -men det er jo kun de indlæg man selv har kommenteret der kommer frem på den måde, ikke de nye indlæg, dem skal jeg kigge igennem under hver emne for at finde frem til, har været inde på min eroguide-indstillinger, men alt ser ud som om det skal være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er rigtigt. Jeg har så oplevet, at når jeg har skrevet et par nye indlæg og har været ude og inde, så virker det pludseligt igen - Underligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åhh nej, har jeg nu trykket på noget mærkeligt igen? Min pc har været lidt dum, så har været nødt til at gendanne fabriksinstillinger, det var bare så dejligt nemt at trykke på ''nyt indhold'' for at se om der var noget spændende og læse. -Men forstår ikke hvorfor det heller ikke vises på min iphone, -burde det ikke være to forskellige ting?

Stå på fanebladet 'Forum'. Tryk 'Nyt indhold'. På den side, der kommer frem, er til venstre en opsætning af Nyt indhold. Vælg her: EFTER INDHOLDSTYPE: 'Forum' og EFTER TIDSPERIODE: 'Seneste år' eller 'Indhold jeg ikke har læst' og nederst under ANDRE: tryk på 'Andre', så der ikke er noget markeret. Tryk igen 'Nyt indhold' og du får alt vist.

Ændring: under ANDRE. Hvis der er markeret noget, skal du trykke på det og MARKERINGEN forsvinder.

God fræk søndag.

Redigeret af Gammelnok

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan være noget med din indstilling af hvad der skal vises

Antyder du, at Molly ikke har den rette indstilling? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stå på fanebladet 'Forum'. Tryk 'Nyt indhold'. På den side, der kommer frem, er til venstre en opsætning af Nyt indhold. Vælg her: EFTER INDHOLDSTYPE: 'Forum' og EFTER TIDSPERIODE: 'Seneste år' eller 'Indhold jeg ikke har læst' og nederst under ANDRE: tryk på 'Andre', så der ikke er noget markeret. Tryk igen 'Nyt indhold' og du får alt vist.

Ændring: under ANDRE. Hvis der er markeret noget, skal du trykke på det og MARKERINGEN forsvinder.

God fræk søndag.

 

Tusind tak for hjælpen, nu kommer der lækkert saftigt sladder frem igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velbekomme.

Så havde Knallert ret. Der var noget galt med din indstilling. Jeg håber, du har bedre held, når det gælder dine stillinger! :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...