Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Chloe igen og det blev igen en 10/10 oplevelse. Hun er til dato den pige jeg har besøgt flest gange (plejer altid at jagte nye), og vores kemi har udviklet sig derefter.

Personligt synes jeg hun er en af de smukkeste og mest lækre piger der besøger kbh flere gange årligt. Hendes hud er blød og lækker som kun de unge piger har kroppen til ofte. Hendes personlighed er mindst ligeså tiltrækkende og mixet imellem spansk og thai er ikke noget man ser ofte.

skulle jeg sætte en finger på noget er det stedet der ikke er alt for lækkert med flere i huset og et halv kedeligt badeværelse.

dog opvejer Chloe for dette og man glemmer hurtigt både tid og sted. Denne gang prøvede jeg nogle spændende extras og eneste minus som jeg ved en del jagter er at hun ikke kysser.

hendes doggy er next level og ridecenteret kan godt ringe og ansætte hende på stedet ;)

klar til gentagelse snart… hun er her et par uger så miss ikke ud :)

https://nympho.dk/n19482/6697/new-thai-girl-in-dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 2 timer siden:

Tak for at gøre opmærksom på hende. Hun ser skøn ud. 

Der hun ikke har CIM på programmet?

Det ved jeg ikke, du kan spørge hende pænt, hun er ikke helt ny i gamet men hun har sine klare grænser for hvad hun gør og ikke gør er min oplevelse :)

og så vil jeg pointere at hun er en af de piger hvor hun er markant smukkere i virkeligheden end nogle af hendes billeder afslører :)

Redigeret af GennemsnitligJoe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...