Hop til indhold
Bulder

Saengtong Wellness, Hadsund

Recommended Posts

Efter en lang kursus dag, hvor øjnene kæmpede om kap for at glippe i for at få en lur, tænkte jeg, at det kunne være godt med noget afslapning,

 

Havde haft kig på en klinik fra en lokalavis, som reklamerede med thai massage. Jeg fandt tlf nummeret og bestilte en tid et par timer efter. 

 

Velankommet til Hadsund og bilen parkeret tæt på gågaden, hvor klinikken ligger, var jeg klar til få undersøgt om det var en seriøst massagested, eller om der også her kunne fiffles med begreberne  :-P .

 

Klinikken ligger på Storegade, som er byens strøg. Ikke et menneske i sigte, og jeg fandt hurtigt Saengtong wellness der ligger i en kælderbutik. Der er meget lavt til loftet men rent og pænt. Jeg bliver taget imod en meget ivrig thai kvinde på ca 50, hun virker lidt anspændt, og anviser mig en briks. Der er også en stor madras i rummet, så der kan betjenes to af gangen, men jeg ved ikke om der er to tilknyttet klinikken. 

 

Det er for mig en noget underlig massage jeg får, der er mange tryk og vrid, og lidt olie. Hun har lidt besvær med at tumle med mig, selvom jeg ikke høre til de allerstørste, jer er nok  meget almindelig.i størrelse og kropsbygning, men er rimelig muskuløs. For mig er det en mærkelig blanding af hård thai massage og oliemassage, men måske skal det være sådan. Da jeg går fra klinikken er jeg mærkelig let i krop og sjæl, så det har helt sikkert haft en god virkning på mig. 

 

Der er ikke antydningen af, at der kan være andet end massage, og det har jeg det helt fint med. Men rummet er godt nok lavloftet, og da hun på et tidspunkt klatrer rundt på min ryg, kan jeg høre hun har nogle problemer med at være helt oprejst som hun gerne vil. Måske jeg skulle have været placeret på madrassen i stedet for.

 

En lidt underlig massage, som dog helt sikkert virker. Måske jeg lige skal give det en chance til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdatering :

Stadig lavt til loftet:wacko: og en uengageret massage. 

Dog kan der fåes alt på stedet nu. Hj, bj, fp. Stadig uengageret, og virker som om det skal hurtigt overståes. 

Alm priser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...