Hop til indhold

Recommended Posts

Så jeg tænder helt vildt på tanken om og se en kvinde eller et par lave noget frækt, men jeg vil rigtig gerne finde ud af om det også er sådan når det endelig sker, har i forslag eller ideer til hvordan eller hvor jeg kan udleve dette, det skal gerne være i det sønderjyske og ikke en svingerklub, da der er alt for mange mennekser og det ikke er så intimt.

Jeg håber i kan hjælpe, så jeg kan få udlevet min fantasi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der for langt til Kolding?

Ellers kunne dette par måske være en mulighed. Man kan jo altid spørge om de vil være friske på det.

Ellers kender jeg kun et par i Hobro, der helt sikkert vil være frisk på det, men det er selvfølgelig meget langt væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er selvfølgelig en mulighed, men syntes måske der er lidt for mange i forhold til hvad jeg havde i tankerne.

Og Hobro er lidt for langt væk desværre :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det var sådan at jeg tog kontakt til parret i Hobro :)

De arrangererede et GB, også skrev jeg og spurgte pænt om muligheden for at prøve min fantasi med dem. 

Det er vigtige er at huske at spørge pænt og acceptere et nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vil jeg da tænke over, jeg håber lidt at der er andre der kommer med ideer, så jeg har lidt og gå med.

Og naturligvis skal man acceptere et nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...