Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Sophie flere gange.  

Hun er en af mine favoritter blandt tøser hun kan helst sikkert anbefales og hun sutter som en drøm.  

Nu sidder jeg og bliver træt af at jeg er ikke kan nå en tur i idag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
kapan skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt Sophie flere gange.  

Hun er en af mine favoritter blandt tøser hun kan helst sikkert anbefales og hun sutter som en drøm.  

Nu sidder jeg og bliver træt af at jeg er ikke kan nå en tur i idag

Har du besøgt hende som tøs?

Jeg har nemlig besøgt hende flere gange som almindelig GP og er nysgerrig over hvad forskellen er. F.eks. hvor hårdt man må tage fat.

Redigeret af Elskermælk78

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Elskermælk78 skrev, for 36 minutter siden:

Det er udenfor Østervrå.

Uden at nævne adressen, er det så i gå afstand, hvis man kommer til Østervrå med bus?

Redigeret af aars33

Del dette indlæg

Link til indlæg
aars33 skrev, for 11 minutter siden:

Uden at nævne adressen, er det så i gå afstand, hvis man kommer til Østervrå med bus?

Jeg har ikke været der, men ved at det er på en gård udenfor Østervrå. Jeg blev en gang nysgerrig og googlede Lady Stella og der dukkede meget frem.

Jeg tænker at det måske er muligt at få det sidste stykke som en Plustur via Rejseplanen.

Du kan prøve at skrive efter adressen hos Lady Stella og forklarer at du skal med offentlig transport.

Jeg bruger selv offentlig transport og ved at man kan komme langt med Plustur i Nordjylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...