Hillarin 51 Skrevet 2. Juli Er der nogen anden som oplever ikke at kunne logge på Sd lige pt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 125 Skrevet 2. Juli Ja det kan jeg heller ikke lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hillarin 51 Skrevet 2. Juli Bolleman skrev, for 45 minutter siden: Ja det kan jeg heller ikke lige nu Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Evigglad 2 Skrevet 3. Juli Igen igen igen er den pis side nede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 119 Skrevet 3. Juli Mon ikke det bare er slut med den side ? Det vil ikke overraske mig , det har godt nok gået ned ad bakke , dag for dag den sidste tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
forkæleren 108 Skrevet 3. Juli Oplever I også, at man, nu efter deres nye layout, kun kan se det første billede ud af en serie på flere. Når man altså kan logge på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sdd 3 Skrevet 3. Juli virker nu , men noget langsomt, siden hænger i 20 til 30 sekunder inden der sker noget ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet_81 9 Skrevet 3. Juli forkæleren skrev, for 1 time siden: Oplever I også, at man, nu efter deres nye layout, kun kan se det første billede ud af en serie på flere. Når man altså kan logge på Du skal trykke på højre eller venstre side af billedet for at se det næste... Men ja det nye SD har et underligt layout 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg