Hop til indhold

Thai sex - ikke massage

Featured Replies

Skrevet

hmm - er ret så vild med thaipiger :smile:  Og en gang massage på ryg mm. er bestemt også lækkert. Men jeg vil i kassen med pigen... hvor jeg (i det mindste også) er den aktive. Brysterne skal nusses og kæles for, pigen skal slikes og vendes og drejes.. :wink:  Ganske vist kan jeg på de mange indlæg se, at man måske - og måske ikke kan få et BJ eller HJ - og nogle gange en afslutning på dansk.

Men ville det ikke være en ide at skille massage fra sex? Altså lave en gruppe, hvor massage ikke er det primære og hvor os der primært vil have sex og samleje kan udveksle erfaringer med steder og piger?

Redigeret af Ansjosen

Skrevet

hmm - er ret så vild med thaipiger :smile:  Og en gang massage på ryg mm. er bestemt også lækkert. Men jeg vil i kassen med pigen... hvor jeg (i det mindste også) er den aktive. Brysterne skal nusses og kæles for, pigen skal slikes og vendes og drejes.. :wink:  Ganske vist kan jeg på de mange indlæg se, at man måske - og måske ikke kan få et BJ eller HJ - og nogle gange en afslutning på dansk.

Men ville det ikke være en ide at skille massage fra sex? Altså lave en gruppe, hvor massage ikke er det primære og hvor os der primært vil have sex og samleje kan udveksle erfaringer med steder og piger?

De fleste steder som også tilbyder sex/happy ending, kan du jo bare gå ind og spørge efter f.eks. en ½ time med bumBum, hvis du ikke gider al den massage først - eller du kan vælge en hel time med måske 10 min massage, så 10 min bumBum, 20 min massage og igen lidt bumBum osv til timen er gået. Det største problem synes jeg er at få kommunikeret til pigen, som ofte ikke fortår dansk, hvad og hvordan du gerne vil have det.

På et af mine favorit thaisteder, bliver jeg oftest kun tilbudt bumBum og jeg bestiller en ½ time til kr. 8 - 1000,- (afhænger lidt af hvor chamerende og vedholdende man er om man får det til den ene eller den anden pris), hvor jeg forlanger pigen nøgen eller næsten nøgen fra starten af og så skal hun starte med lidt pirrende HJ, før vi hopper over på sengen og evt. tilbage til briksen igen for at afslutte med HJ - men det kan varieres efter stemningen og pigen.

Skrevet

Hvor er disse steder på fyn jernsvinet? :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.