Captain 598 Skrevet 1. Juli, 2025 Nogen som har besøgt hende og vil berette lidt om det ? Hun en lækker rund krop som tænder mig https://annoncelight.dk/showad/418840 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 210 Skrevet 1. Juli, 2025 Captain skrev, for 5 minutter siden: Nogen som har besøgt hende og vil berette lidt om det ? Hun en lækker rund krop som tænder mig https://annoncelight.dk/showad/418840 Har været i kontakt, men hun tager snart på ferie desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 598 Skrevet 3. Oktober, 2025 Utroligt hvis ingen herfra har besøgt denne frækkert og kan berette lidt om det. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 50 Skrevet 3. Oktober, 2025 Captain skrev, for 5 timer siden: Utroligt hvis ingen herfra har besøgt denne frækkert og kan berette lidt om det. God weekend Tjah det er jo smag og behag. Tænker det skyldes der ikke er mange der ser hende som en frækkert. Eller så går de stille med dørene.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 568 Skrevet 4. Oktober, 2025 Pj73 skrev, for 7 timer siden: Tjah det er jo smag og behag. Tænker det skyldes der ikke er mange der ser hende som en frækkert. Eller så går de stille med dørene.. Jeg syntes faktisk, hun er vildt fræk, men priserne er for høje i min optik - især hvis man skal give 500 kr. oveni for en golden shower, hvis det er med under “specielle ønsker”. Så derfor er jeg sprunget over, men vil da også gerne høre, hvis nogen har besøgt hende… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 210 Skrevet 13. Januar Stadig ikke nogen som har været forbi?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 224 Skrevet 13. Januar Titommeren skrev, den 4.10.2025 at 07:48: Jeg syntes faktisk, hun er vildt fræk, men priserne er for høje i min optik - især hvis man skal give 500 kr. oveni for en golden shower, hvis det er med under “specielle ønsker”. Så derfor er jeg sprunget over, men vil da også gerne høre, hvis nogen har besøgt hende… Enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 210 Skrevet 18. Januar Captain skrev, den 3.10.2025 at 18:20: Utroligt hvis ingen herfra har besøgt denne frækkert og kan berette lidt om det. God weekend Jeg siger det samme! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 210 Skrevet 20. Januar Kunne være dejligt hvis nogle snart kom med en beretning om hende! Så man ved om det godt kan betale sig og ta en lang køretur.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jooo 52 Skrevet 21. Januar Ståpik skrev, for 16 timer siden: Kunne være dejligt hvis nogle snart kom med en beretning om hende! Så man ved om det godt kan betale sig og ta en lang køretur.. Så må du jo bare tage en for holdet. Når du nu er så nysgerrig Var det ikke bedre at du tog en for holdet. End at blive ved med at spørge om der er nogle der her besøgt hende. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notold 4 Skrevet 23. Januar Til de spørge lystne herrer!!! jeg har besøgt skønheden 2 gange i 2025. jeg blev modtaget med åbne arme og et er du frisk på at lege. første gang var det 1200 for 30 min. Med skøn fransk og dansk mm anden gang 30 min med et tillæg på 300 Havde aftalt at bagdøren kunne bruges. det var noget slutten kunne lide. alt i alt en super skøn og fræk kvinde.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 210 Skrevet 25. Januar Notold skrev, den 23.1.2026 at 18:28: Til de spørge lystne herrer!!! jeg har besøgt skønheden 2 gange i 2025. jeg blev modtaget med åbne arme og et er du frisk på at lege. første gang var det 1200 for 30 min. Med skøn fransk og dansk mm anden gang 30 min med et tillæg på 300 Havde aftalt at bagdøren kunne bruges. det var noget slutten kunne lide. alt i alt en super skøn og fræk kvinde.. Så må jeg absolut se at få en tid hos hende! Og skal da lige høre om hun er glad for bagdøren bliver brugt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg