Hop til indhold

Sophiee - Skanderborg

Featured Replies

Skrevet

Har også luret lidt på annoncen. Selvom priserne er lidt i den høje ende, så er der et eller andet lokkende.

at det skulle være frøken Brandvarm kan jeg have mine tvivl om, da hun har meldt ud at hun er stoppet i branchen. Priser, højde, vægt og alder passer dog næsten på hende. ( der er lidt forskel ) Men det er næsten for godt til at være sandt hvis hun er vendt tilbage.

men interessant om nogen har været forbi, og det kan anbefales at booke en aftale med hende 

Skrevet
JustAnotherMan skrev, for 10 timer siden:

"Brandvarmt" sind, lugter lidt af Frk Brandvarm. Og efter sigende er hun da startet op igen.

Okay spændende. Hvis det er hende, ja så er hun mere end velkommen tilbage. 
Havde bare fået opfattelsen af at hun definitivt var stoppet.

• 2 weeks later...
Skrevet

Interessant hvis det er Sofie Brandvarm der er tilbage - jeg fik desværre aldrig besøgt hende før hun stoppede i starten af året. Som jeg læser ovenstående er det dog kun spekulationer.

Har nogen besøgt Sophiee endnu og kan berette om det var en god oplevelse eller ej?

Skrevet
  • Author

Er der slet ingen der har været forbi?

jeg skrev på nummeret men fik ikke svar

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.