Hop til indhold

Recommended Posts

besøgte Søllested babes i dag ,dejligt diskret sted .pigerne er der 10 dage ad gangen ,så bliver de skiftet ud med andre piger.hende jeg var sammen med var fra Spanien 24år waw hun var flot (selikone bryster) valgte coaktail til 500 kr ja 500 .den bestod af fransk og dansk i alle de stillinger jeg havde lyst til .virkelig super oplevelse ikke noget med tid ,brugte den tid jeg skulle.og 500 kr der kommer jeg igen .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

besøgte Søllested babes i dag ,dejligt diskret sted .pigerne er der 10 dage ad gangen ,så bliver de skiftet ud med andre piger.hende jeg var sammen med var fra Spanien 24år waw hun var flot (selikone bryster) valgte coaktail til 500 kr ja 500 .den bestod af fransk og dansk i alle de stillinger jeg havde lyst til .virkelig super oplevelse ikke noget med tid ,brugte den tid jeg skulle.og 500 kr der kommer jeg igen .

Ved du, om der kun er udenlandske piger eller også er danske en gang i mellem. Og har du et link?

Det sker, at jeg er på ferie i det område.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved du, om der kun er udenlandske piger eller også er danske en gang i mellem. Og har du et link?

Det sker, at jeg er på ferie i det område.

kun udenlanske -kig i ekstra-bladet

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://side6.dk/resultatside/?q=soellestedbabes

Kan du bekræfte at billederne er ægte se 2 af billederne herunder som er fundet på nettet

'>

'>

Var det med flere udløsninger?

kun 1 udløsning-vel ogse fair nok til den pris .de fotos må være fra tidligere piger.men kig i Ekstrabladet rder er link til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

kun 1 udløsning-vel ogse fair nok til den pris .de fotos må være fra tidligere piger.men kig i Ekstrabladet rder er link til dem.

Det er linket fra EB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er linket fra EB

ja var den lyse jeg var sammen med nathali hun er fra Spanien.den sorte pige så jeg ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fortjener et bump, er der nogen der har været forbi på det seneste , eller må man selv starte den "lille franske" op og styre imod ,Sydhavsøerne ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi i weekenden, kraftig kvinde med faste former højde ca 170 vægt ca 85. Sødt smilende væsen, kun iført fiskenetslignende outfit, hvilket blev på under hele seancen dog blev brysterne blottet. Valgte dansk til 500. Hun startede med lidt kærtegn, gummi på og herefter fransk, 3 stillinger og afslutning med hånd mens der blev kærtegnet boller. Alt i alt valuta for pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...