PoulPik 376 Skrevet 1. Juli Jeg tror man skal passe lidt på her, da der er en fyr der har mobil nummeret - men ved ikke om der er andre der har bedre info: https://annoncelight.dk/showad/418160 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massageafhængig 40 Skrevet 1. Juli Det er heller ikke samme kvinde på alle 4 billeder som er på annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 184 Skrevet 1. Juli Jeg skrev også og hun/han skriver hun er halv dansk halv amerikansk.. Men noget sagde mig, at jeg skulle passe på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 376 Skrevet 1. Juli xazia skrev, for 1 time siden: Jeg skrev også og hun/han skriver hun er halv dansk halv amerikansk.. Men noget sagde mig, at jeg skulle passe på. Navnet er bestemt ikke amerikansk På personen bag nummeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rustic.blues 12 Skrevet 7. Juli Annoncen er oppe stort set dagligt og altid i samme område. Nogle der har vovet pelsen og booket et besøg? https://annoncelight.dk/showad/418160 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TomLyng 2 Skrevet 11. Juli Hej drenge jeg tog chancen og skrev til Valentina. Der var hurtig svar og inden for 1 time mødte jeg hende ude på en grund hvor der engang var lagt et hus. ( i nærheden af Slagelse) Jeg ville prøve en tur med blow og sex i min bil. Da jeg kom op til der hvor der engang havde stået et hus stod hun, ung slank og meget smuk. Hun taler dansk men mit engelsk er meget godt så jeg spurgte om vi ikke bare skulle tale engelsk. Hun er nem at snakke med og hendes krop er gude smuk. Efter et godt blæs på lillemand satte hun sig på mig, nøj hun er lækker, jeg smed hende om på ryggen på bagsædet (begge døre stod åbne - lidt spændende og frækt) og så fik hun ellers tur i missionær og kort efter med sidden til og samlede ben…. Uhhh det var godt! Jeg betalte 800,-kr for sådan en turning det var alle pengene værd, hende besøger jeg igen. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 376 Skrevet 12. Juli TomLyng skrev, for 13 timer siden: Hej drenge jeg tog chancen og skrev til Valentina. Der var hurtig svar og inden for 1 time mødte jeg hende ude på en grund hvor der engang var lagt et hus. ( i nærheden af Slagelse) Jeg ville prøve en tur med blow og sex i min bil. Da jeg kom op til der hvor der engang havde stået et hus stod hun, ung slank og meget smuk. Hun taler dansk men mit engelsk er meget godt så jeg spurgte om vi ikke bare skulle tale engelsk. Hun er nem at snakke med og hendes krop er gude smuk. Efter et godt blæs på lillemand satte hun sig på mig, nøj hun er lækker, jeg smed hende om på ryggen på bagsædet (begge døre stod åbne - lidt spændende og frækt) og så fik hun ellers tur i missionær og kort efter med sidden til og samlede ben…. Uhhh det var godt! Jeg betalte 800,-kr for sådan en turning det var alle pengene værd, hende besøger jeg igen. Så du mødte hende en på tom grund, midt i ingenting? Jeg tror sgu jeg var vendt om, det virker da vildt suspekt? Men fint, du fik så god en oplevelse og med dit første indlæg på siden - jeg er stadig lidt skeptisk desværre 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TomLyng 2 Skrevet tirsdag klokken 10:35 Jeg var sgu også noget betænksom, og den adresse hun gav mig tjekkede jeg på maps og der lå der et hus, men da jeg fysisk kørte ind ad indkørslen var det fjernet. På den anden side af vejen er der en skov, og der stod der en bil og det var hendes chauffør. Men den er sgu god nok og hun var super fin og alderen passede også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rustic.blues 12 Skrevet tirsdag klokken 11:18 @TomLyng Tak for anmeldelsen og velkommen til. Jeg har selv efterspurgt en anmeldelse af denne pige, men er dog ikke blevet overbevist efter din oplevelse. Der er simpelthen for mange røde lamper der blinker, at det er en mand der ejer nummeret, møde lokation er en tom grund midt ude i ingenting.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xazia 184 Skrevet tirsdag klokken 11:49 Jeg kender Slagelse ret godt. Og kendte derfor andre steder end den 'grund' hvor jeg var sikker på der ikke ville komme nogen, men hvor der også er mulighed for, at køre væk. Men det blev blankt afvist. Det skulle være præcis den grund. Og derfor har jeg ikke lige ture mødes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valentina 1 Skrevet onsdag klokken 19:11 (edited) PoulPik wrote, on 7/12/2025 at 8:06 AM: So you met her on an empty lot, in the middle of nowhere? I think I was turned around, that seems really suspicious? But great, you had such a good experience and with your first post on the site - I'm still a little skeptical unfortunately Hello guys, so it's me Valentina the one you are commenting/writing about, first of all please don't write bad and untrue stuff about me when you haven't even met me@ PoulPik that's rude you know, if you have the right manners you would know but it doesn't seem like you have any clue about MANNERS, just saying, I'm just doing my job/profession without stepping on anyone's toes! And the "guy" you mentioned is my chauffeur by the way, You@ PoulPik keep commenting negatively things about everything, Don't you have better things to do sweetie? Have you even tried to book a meeting with everyone that you are commenting about? Even once? Or do you just do this for fun? I've had enough of your negativity things to say about me, if I sound or being mean you deserve it in my opinion and I won't say sorry about it and YES! I am half American half Danish fyi And about the meeting place I have, it is discreet indeed and that's how it's supposed to be sweetie Best regards Valentina PS, if the danish pas means you're a danish then I'm a 100% danish sweetie Redigeret onsdag klokken 19:12 af Valentina 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valentina 1 Skrevet onsdag klokken 19:14 TomLyng skrev, den 7/11/2025 at 6:46 PM: Hey boys I took the chance and wrote to Valentina. There was a quick response and within 1 hour I met her out on a plot of land where a house had once stood. (near Slagelse) I wanted to try a ride with blow and sex in my car. When I got to where a house had once stood, she was standing, young, slim and very beautiful. She speaks Danish but my English is very good so I asked if we shouldn't just speak English. She is easy to talk to and her body is godly beautiful. After a good blow on the little man she sat on me, well she is hot, I threw her over on her back in the back seat (both doors were open - a bit exciting and naughty) and then she had another ride in missionary and shortly after with the seat on and legs together…. Uhhh it was good! I paid 800,-kr for such a turn it was worth all the money, I will visit her again. Thank you @TomLyng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rustic.blues 12 Skrevet for 20 timer siden @Valentina the users are free to comment on the girls as they like. As long as they keep it civil, which I believe that @PoulPik did, but you sadly did not. Attacking his character does not make you seem any better in my book. You should have chosen the high road. Also your tirade fails to answer one central question, why is the contact number for your ad registered to a foreign man? Your nationality by the way, was never in question. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valentina 1 Skrevet for 19 timer siden (edited) Rustic.blues wrote, 17 minutes ago: @Valentina the users are free to comment on the girls as they like. As long as they keep it civil, which I believe that@PoulPik did, but you sadly didn't. Attacking his character does not make you seem any better in my book. You should have chosen the high road. Also your tirade fails to answer one central question, why is the contact number for your ad registered to a foreign man? Your nationality, by the way, was never in question. Hello, I know this is an open forum, so I just said also what is my opinion just so you know And I do keep it civil like all others And about the guy you are talking about as I said he is my chauffeur, and at first I used his number and he accidentally answered the phone by mistake, and just so you also know I only used his number for a couple of hours but now I've got my own number Have you even checked my number if it's registered to anyone? Coz it isn't sweetie Redigeret for 19 timer siden af Valentina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg