Hop til indhold
mikkelsen

Tips til Hamborg

Recommended Posts

Ved godt der er mange tråde om Hamborg, men synes ikke jeg har fundet svar  :oops:

 

Har møde i Hamborg med overnatning, og har derfor et par timer jeg skal have slået ihjel

 

Jeg er umiddelbart ikke til FKK-klubber og lign. Søger vel egentligt 'bare' et almindeligt bordel (gerne ala Ritterstr. i Berlin), hvor man kommer ind, finder pigen og aftaler en halv eller hel times leg/hygge.

 

Jeg har selvfølgeligt kikket på nettet, og måske fundet nogle emner, men jeg vil hellere have anbefalinger fra folk, der rent faktisk har været der :cool:

 

Håber nogen kan hjælpe, både med forslag til 'stedet', men også gerne tips til hvad man skal undgå, for ikke at blive 'taget i røven'. F.eks. kan jeg forstå man skal undgå gadepiger på Reberbahn....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved godt der er mange tråde om Hamborg, men synes ikke jeg har fundet svar  :oops:

 

Har møde i Hamborg med overnatning, og har derfor et par timer jeg skal have slået ihjel

 

Jeg er umiddelbart ikke til FKK-klubber og lign. Søger vel egentligt 'bare' et almindeligt bordel (gerne ala Ritterstr. i Berlin), hvor man kommer ind, finder pigen og aftaler en halv eller hel times leg/hygge.

 

Jeg har selvfølgeligt kikket på nettet, og måske fundet nogle emner, men jeg vil hellere have anbefalinger fra folk, der rent faktisk har været der :cool:

 

Håber nogen kan hjælpe, både med forslag til 'stedet', men også gerne tips til hvad man skal undgå, for ikke at blive 'taget i røven'. F.eks. kan jeg forstå man skal undgå gadepiger på Reberbahn....

 

Hvis du kun har et par timer til rådighed, hvorfor så ikke bare besøge Ritterstrasse igen - du ved hvor det ligger og kender forholdene der, så det skal du ikke bruge tid på en gang til - og du vil som stamkunde sikkert få en endnu bedre betjening end første gang.

 

Men skulle du vove dig ned omkring Reeperbahn, kan jeg da anbefale http://geiz-club.com/  - her får du 20 min. sex for kun € 39,-, men du kan sagtens købe mere tid. Stedet har en bar, hvor du medens du nyder en drink til lidt forhøjede priser kan sidde og kigge damerne ud - hvis det ikke er dig, der bliver kigget ud  :D (men man må af en eller anden grund, ikke sætte sig i sofaen hos damerne?)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kun har et par timer til rådighed, hvorfor så ikke bare besøge Ritterstrasse igen - du ved hvor det ligger og kender forholdene der, så det skal du ikke bruge tid på en gang til - og du vil som stamkunde sikkert få en endnu bedre betjening end første gang.

 

 Fordi Ritterstrasse ligger i Berlin, og tror ikke jeg kan nå turen fra Hamborg til Berling og retur på den tid jeg har til rådighed  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Fordi Ritterstrasse ligger i Berlin, og tror ikke jeg kan nå turen fra Hamborg til Berling og retur på den tid jeg har til rådighed  :-P

 

Undskyld, den overså jeg lige i parentesen, men nu har jeg sat Ritterstrasse på min must do liste, når jeg drager til Berlin om knap en måneds tid.

 

Havde du en halv dag til rådighed og hvis du ikke har prøvet det før, burde du nu ikke være så afvisende overfor at besøge f.eks FKK Atmos eller Optasia på Kroonsalsweg - men et tip, når du søger på bordelller i Hamburg mv. - så prøv at finde adressen også - og bare søge på den - så kommer der ofte div. anmeldelser mv. frem, som ellers ikke altid er så nemme at finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Geizhaus Hamburg flotte piger 

 

Pas på omkring Reeperbahn. Måske det eneste sted i Tyskland hvor du risikerer at blive taget ved næsen hvis du ikke kender det.

 

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...