Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge. 

Jeg er ny herinde og søger lidt hjælp. 

Er 48 år og blev skilt i vinters. Efter mange tørre år:-)

Nu går turen til Cebu City, PH hvor jeg skal hygge mig i 4 uger. Jeg ser meget frem til det og er allerede over app Pina Love i dialog med mange skønne tøser. Det virker helt utroligt hvad en mand på min alder kan få af dates og aftaler med helt unge piger. Jeg håber at det holder stand:-)

Er der nogen som har nogle gode råd. Do and donts. Også til barer hvor man kan hygge sig. 
skal nok prøve at holde jer løbende opdateret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænk sikkerhed! Ikke går rundt alene i mørket - tag taxa. Det er billigt. Der er høj kriminalitet der nede. Specielt overfor udlændinge...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wafanden skrev, for 7 timer siden:

Tak. Specielt i Cebu City eller PH i almindelighed? 

har du erfaringer med Pina Love? 

Foreslår du bruger GRAB (download app) som er en asiatisk UBER og fungerer glimrende - og ellers tænk dig om... De Filipinske piger er dejlige :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker umiddelbart mest at invitere pigerne hjem til min condo som jeg har bestilt. 

priserne er meget lave, både når det kommer til at bo og hygge med pigerne. Så glæder mig virkelig.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wafanden skrev, for 14 timer siden:

Jeg tænker umiddelbart mest at invitere pigerne hjem til min condo som jeg har bestilt. 

Overvej om du skal møde pigerne på en cafe/... i nærheden så du kan vurdere om hun er den hun giver sig ud for og om du fortsat har lyst til at gennemføre hvadend du har aftalt med hende.

Ikke så sjovt hvis man fx får besøg af en pige hvor det først er når hun banker på døren man opdager at hun er påvirket eller havde fake billeder/... 

Uden at skulle male fanden på væggen, så overvej også hvad der er af safety personale i komplekset som kan hjælpe dig hvis der opstår problemer. Jeg har ikke erfaring med kondo på Filippinerne, men ret trygt når fx hoteller i Thailand registrerer/opbevarer pigens id.

Håber du får mange gode oplevelser og er sikker på at der er mange søde piger i byen. Glæder mig til at høre dine erfaringer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det nat her i PH efter første hele dag i byen. 
Har indlogeret mig i en lejlighed i et fint resort som hedder Marco Polo. Umiddelbart en masse andre single mænd som mig med samme hensigter da det vrimler med unge piger ud og ind. Helt perfekt. 
Selvom jeg var træt efter en lang tur(18 timer!) ville jeg ikke snyde mig selv for lidt forkælelse. 
jeg bruger appen pina love og har lavet en profil hvor der konstant er bid. Bestemt nogle brodne kar ind i mellem. Men idag blev jeg selv kontakt af Len på 20 år. Studerende. Vi skrev vel sammen 5 min før hun var på vej over til mig i en grab. Virkelig lækker og lille tøs. Små fine bryster. Lækker glatbarberet. Hun gav den bedste Gfe man kan forestille sig. Bad sammen, dybe kys, to gange sex, cim/cof. Hun blev 3 timer og er først lige gået. Vi havde ikke aftalt en fast pris men blev ovenlyklede for de 4000 pesos jeg stak hende. Det er 450 kroner mine damer og herrer. 
nye eventyr og piger venter de næste par dage.

mvh den glade Per 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare til orientering. Selve byen og lokalområdet er måske ikke prangende. Men skal til Palawan om 8 dage hvor jeg da bestemt har i sinde at medbringe en ung rejsefælle:-)

får 20-30 beskeder i indbakken dagligt. Der er bestemt også en del ældre kvinder 30-40 år som henvender sig. Den ignorerer jeg blot. 

i aften og nat får jeg besøg af Diana på 18 år. Gudesmuk. Student:-). Og så har hun en elregning som hun har brug for hjælp til at få betalt. Det koster hende en nat i min seng. Uhh. 
god dag de herrer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu været i Cebu 5 nætter og det er, på trods af tøsernes insisteren, lykkes mig at sove med en ny hver nat!

Alle 5 via pinalove som fungerer upåklageligt. Jeg får kontakt via pina love og lynhurtig er vi ovre på WhatsApp som alle bruger. 
service niveauet er meget højt. Alle siger nej til anal hvilket er helt fint for mig. Ellers er der sådan set fri leg hele natten og det er med både Thanks you Sir og thanks daddy når man har serveret ladningen i munden. Klasse. 
jeg har ikke betalt mere end 5000 pesos for en nat og slap for den billigste nat med 2500. Her var pigen 22 år og nok heller ikke den kønneste. Hun var tilfreds. 
stedet er glimrende til formålet. Fin lejlighed, stort poolområde, restauranter. Det virker lidt som et levende bordel forstået på den måde at det vrimler ind og ud af døren med piger som skal besøge mænd i deres condors. Meget sjovt at iagttage fra lobbyen:-)

de næste par dage tager jeg en slapper. Næste projekt er at finde helt to unge piger som kan overnatte sammen. Har læst en del beretninger om denne form for seance og det vil jeg glæde mig til. 
jeg begynder også at kigge ind på en “rejsekæreste” som kan tage med mig til Palawan og el nido i en uges tid. Her tænker jeg at gå efter en lidt mere rutineret pige på

24-28 år da vi jo også gerne skulle have noget at tale om. 

bh. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wafanden skrev, den 1.7.2025 at 10:31:

Er der nogen som har nogle gode råd. Do and donts.

Har du prøvet at gå lidt rundt i stormagasiner og blive kontaktet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Har du prøvet at gå lidt rundt i stormagasiner og blive kontaktet?

Jeg har været i Ayala Center og også mødt et par spændende piger her. Aldersverficering her i PH er meget svært. Og jeg har desværre hørt rygter om at piger som ikke er helt gamle nok går og står der. Så jeg er selvsagt meget påpasselig. Men ja, de flirter og er meget imødekommende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wafanden skrev, den 4.7.2025 at 19:57:

resort som hedder Marco Polo

Hvor ligger det henne i byen? Da jeg var i Cebu sidst boede jeg i nærheden af mango Square. Ved du om der stadig er gang i barerne og strip klubberne dér? Der var adskillige glimrende barer hvor man kunne spille pool med en pige og tage hende med hjem bagefter.

Det eneste minus sidst jeg var der var de overdrevent mange koreanske sex turister. 

Tak for en ellers meget fin rejse beretning.

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange koreanske mænd ja. De vælter rundt i midtbyen. Jeg holder mig til Marco polo. Har mødt mange ligesindede. Ligger ca 15 min fra downtown. Vrimler med unge tøser som servicerer de bosatte mænd. Det er sku meget herligt. 
har nu mødt 11 piger og standarden er høj. Har prøvet en trekant med to 20-årige. Krydset er sat og ikke noget jeg behøver igen. 
Man skal være obs på at tøserne er meget fattige og gør dette for at tjene til

føden og supplere til familen. Nogle håber også at finde den eneste ene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wafanden skrev, den 16.7.2025 at 12:28:

Mange koreanske mænd ja. De vælter rundt i midtbyen. Jeg holder mig til Marco polo. Har mødt mange ligesindede. Ligger ca 15 min fra downtown. Vrimler med unge tøser som servicerer de bosatte mænd. Det er sku meget herligt. 
har nu mødt 11 piger og standarden er høj. Har prøvet en trekant med to 20-årige. Krydset er sat og ikke noget jeg behøver igen. 
Man skal være obs på at tøserne er meget fattige og gør dette for at tjene til

føden og supplere til familen. Nogle håber også at finde den eneste ene. 

Så længe man ikke lyver om sin hensigt og stikker hende blår i øjnene, så er det vel ok. De er så fattige vi ikke drømmer om det, almindeligt at arbejde 6 dage om ugen og tjene 2.000 kroner om måneden, og så skal du endda være glad, mange har mindre. og ja de er ofte smukke, glade og frække, og de grimme og deres brødre har jo ikke den her mulighed. En helt anden verden for en fremmed.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...