Hop til indhold

Pam fra Emdrup - er hun aktiv et sted?

Featured Replies

Skrevet

For 4-5 år siden frekventerede jeg fast Pam på emdrupvej i - nå ja - Emdrup. I en periode kom jeg næsten ugentligt. Pam var en lidt buttet, sød kvinde, jeg vil tro hun var i 40'erne. Hun gav den mest fantastiske massage og hendes måde at afslutte en på var helt særlig. Jeg flyttede og mine besøg stoppede. Jeg bemærkede senere, at hun var stoppet - i hvertfald på adressen i Emdrup, men jeg tænker jævnligt på hende, og har lyst til at besøge hende igen, hvis hun stadig er aktiv. Er der nogen der ved om hun er det og i givet fald fald?
Jeg har en ide om om, at hun stoppede i Emdrup fordi hendes forretning gik skidt. Hun var ikke så god til at sælge sin massage udadtil, og hun beklagede sig lidt over manglende travlhed. Til gengæld fik jeg som kunde - og sikkert også alle andre der kom der fast - virkelig værdi for pengene.
Hilsen kammertonen

Skrevet

Google og du finde ud af.........at hun har åbnet igen på Frederiksberg og tilbyder det samme som før....;-)

Skrevet

Ja, samme gode service med masser af pirring og fin afslutning. Vær ops på at man ikke kan bade der.

Skrevet
Brønshøj skrev, for 10 timer siden:

Google og du finde ud af.........at hun har åbnet igen på Frederiksberg og tilbyder det samme som før....;-)

Fant ikke noe om hvor hun holder til

Skrevet
Rubi skrev, for 42 minutter siden:

Fant ikke noe om hvor hun holder til

Søg på Pam Wellness Frederiksberg, så burde du få de nødvendige info

Skrevet
xxl lover skrev, for 8 minutter siden:

Søg på Pam Wellness Frederiksberg, så burde du få de nødvendige info

Er du sikker på dette er Pam fra Emdrup

Skrevet
Rubi skrev, for 16 minutter siden:

Er du sikker på dette er Pam fra Emdrup

JA ;-) Hun er "prøvekørt" på Frederiksberg...;-)

Skrevet
Brønshøj skrev, for 1 minut siden:

JA ;-) Hun er "prøvekørt" på Frederiksberg...;-)

Supert, vet du hennes alder?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.