Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

En ægte oplevelse. Hvis I ikke har besøgt Naomi på Vesterbro, vil jeg anbefale at I skynder jer, for det må man ikke gå glip af.

Hun er nok den smukkeste, og den mest sødeste pige jeg har besøgt. Lige fra man kommer ind af døren ser hun dig direkte i øjnene og sender dig det flotteste hvide smil. 

Naomi er som på billederne http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=15571

Jeg var lidt skeptisk da jeg så billederne, og tænkte at de måske var falske, MED DET ER DE IKKE.

Jeg tog en time første gang, hvor det blev til fransk, 69 og dansk i forskellige stillinger. Jeg kom lidt hurtigt får hun forstår at ophidse en, men var sød og forstående til at få kalorius op og stå igen.

Siden første gang har jeg besøgt hende flere gange og det kan varmt anbefales. Hvis man er den blide type er det klar det bedste GFE sex man kan ønske sig.

Skrevet

Sjov er når man kommer ind i døren så er det en tlf dame du møder første!

Go weekend

Skrevet
  • Author

Meget sjovt. Det kan være du mødte telefon damen, men det var nu Naomi der åbnede døren for mig. Måske var det fordi jeg havde ringet først og bestilt en time med hende. 

Redigeret af brormand99

Skrevet

Meget sjovt. Det kan være du mødte telefon damen, men det var nu Naomi der åbnede døren for mig. Måske var det fordi jeg havde ringet først og bestilt en time med hende. 

Så hvor holder hun til, på en klinik? Det er ikke i privaten kan jeg gætte mig til. Er hun dansk for øvrigt brormand? Gætter jeg mig til at hun er pga teksten.

Skrevet
  • Author

Flensborgade, Vesterbro. Hun er ikke dansk men Spansk. Men hun er bare for lækker og bestemt ikke en kold skid de godt kan være når de ser lidt for godt ud.

Skrevet

Enig, drøn-hamrende lækker. Jeg havde fornøjelsen af hende da hun var i Gentofte....

Skrevet

Ps. Hun er omtalt herinde flere gange sidst hun var her i januar. Søg på Naomi / Gentofte / latinbabes / glamour  :cool:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.