thedate1 9 Skrevet 30. Juni Jeg var i Hamborg i torsdags, og havde for første gang lyst til at prøve en FKK-klub. Jeg har været inde og læse jeres udemærkede anmeldelser af steder i Tyskland, og alle peget på Harmony. Men da mit hotel lå tæt Babylon og jeg ikke havde lyst tilat køre mere den dag, tænkte jeg, hvor slemt kan det være?? Spiste aftensmad og tog derhen ved 20 tiden. I entreen blev jeg mødt af en flink herre, der satte mig ind i, hvad huset kunne byde på og dens regler - blandt andet at du selv skal antaste pigerne, de kommer ikke hen til dig. Betalte 60 euro for indgang og badekåbe, og gik under bruseren. Da jeg kommer ind i salen, var der vel en 10-12 kvinder og 4 mænd. Det var rart at jeg stille og roligt kunne se, hvad der var uden at blive antastet. Jeg tog en drink og spottede en pige, der lige er min stil - naturlig smuk med god røv og små faste bryster. Jeg gik hen til hende og vi snakkede om lidt om alt muligt, mens hen aede mig på låret. Der ikk elang tid før jeg spurgte om hun havde lys til lidt mere, for det have jeg. Hun tog min hånd, Jeg kunne få en halv time for 100 euro - uden og førte mig ind i et fint lokale, hvorefter hun tog sin bikini af. .Jeg nød hendes gude-krop, tog badekåben af, og vi satte os på knæ i sengen, aede hinanden mens hun blødt tog om min pik, der hurtigt voksede mellem hendes hænder. Jeg lagde hende ned, og slikkede hendes glatbarberet mis. Kort tid efter vendte hun sig rundt og kom en kondom på. Det hele var så nyt for mig og havde lidt præstationsangst, så den dalede mens hun kom den på. Men så suttede hun ellers derudaf, så jeg ikke kunne holde mig længere og kom med et brøl. Vi kælede og snakkede lidt, og så var den halve time gået. Hun tog et håndklæde om livet og med bare bryster gik vi sammen igennem det store rum, hvor de andre var for at hente mine kontanter, der lå i en saftybox ved receptionen. Det føltes helt sejr-agtigt:-) Bagefter gik jeg i dampbad, svømmede lidt i poolen, og var egentlig klar til en ny omgang. Den her gang gik jeg hen til en med store bryster - det er jo også dejligt. vi snakkede, og inden længe fandt vi et nyt værelse. for 150 euro, og så måtte jeg kysse og slikke over det hele. Det gik jeg med til og det var dejligt afslappende at måtte kysse, og jeg suttede og mosede rundt i hendes store patter. Det var sgu frækt, og inden længe stod den på mig igen. KOndom på, og den her gang stod den, først red hun mig, men jeg ville se hendes mis, og patter hoppe, så jeg vendte hende rundt, og tog hende siddende forfra, så jg kunne se det hele. Efter et heftigt knald kom jeg. Igen gik hun topløs igennem det store lokale med mig ved siden af, og jeg havde helt lyst til at tage armene vejret. Igen gik jeg i dampbad, svømmede lidt og gik op i baren. Efter min drink tænkte jeg om jeg skulle gå hjem, men havde spottet en lækker en pige, der var kommet lidt senere, og tænkte jeg går da lige over og snakker lidt med hende. Der var vildt god kemi imellem os og inden længe, spurgte hun om jeg ikke havde lyst til at have sex med hende. Jeg svarede, at jeg egentlig gerne ville, men at jeg allrede havde været på to gange, og kunne nok ikke mere - jeg fylder trods alt snart tres. Det mente hun nok, hun kunne rode bod på. Gik med til de 150, og damn, hvor kunne hun kysse, det varede ikke længe før den stod på mig igen. Hun kom kondom på og vi lagde os i en 69'er. Jeg var vild med hendes lyde og ville mere. Så jeg lagde hende ned og slikkede hende, mens jeg stille og roligt stak to fingre op og onanerede hende samtidig. Det kunne hun ikke stå for og kom i en kraftig orgasme. Den var ægte, for jeg kunne mærke hvordan fissen strammede i ryk omkring mine fingre. Min pik havde dalet i mellemtiden, og sagde til hende at det gjorde ikke noget, for jeg havde nydt det. Men det ville hun ikke finde sig i. Hun kravlede op på mig og lagde den mellem hendes bryster og stile og roligt fik den op at stå igen, så spyttede hun på den og gokkede stille og frækt til jeg kom. Der kom ikke meget ud og hun sagde, så er du vist også helt tømt. Igen gik jeg sejrsrunden igennem lokalet. betalte og takkede for behandlingen. Ja stedet er måske ikke det reneste, men hold da op, damerne er gode og dejlige. 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 591 Skrevet i går klokken 05:49 Fedt du deler din oplevelse… det uventede og det uplanlagte (3 omgang) er hvad jeg synes er så fedt… snyd ikke dig selv for en fredag i solskin i Harmony .. ligge ud og slikke sol og prøve at holde jernet i ro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg