Hop til indhold

Alishia, skøn, høj Mulat i Vejle

Featured Replies

Skrevet
ThVK skrev, for 9 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/431182

Denne smukke, unge kvinde 

Hende besøgte jeg også i dag.

Flot, høj kvinde med meget ungdommelig udseende.

Sød, imødekommende, alt var bare godt ved det besøg. Hun sagde at hendes engelsk ikke er så godt, men det var nemt at føre en samtale med hende, selvom der kom et par spanske ord indimellem.

I en anden tråd herinde havde jeg læst hun kun giver fransk med gummi, så det var jeg forberedt på. Tilgengæld kysser hun rigtig gerne og meget, også selvom jeg lige havde slikket hende både i fissen og i røven. Hendes hygiejne er også helt i top, så det var en sand fornøjelse at slikke hende, både for og bag. Jeg satte mig på knæ på gulvet foran hende og bad hende stille sig så jeg kunne slikke hende mens hun stod op. Det er en fantasi jeg har, om en høj kvinde med lange ben, og kun anden gang jeg har prøvet det. Simpelthen så skønt at sidde der og slikke løs og have hænderne på hendes balder og lår.

Hun fortalte mig hun bliver i Vejle ugen ud.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.