parsøgerpik 55 Skrevet 30. Juni hejsa Frække Så er vi børnefri i 14 dage og det skal da udnyttes til noget lækkert sex. Hvad har DU lyst til. En fræk trekant, en quicky i det fri - eller Gangbang med 4 fyrer om hende. Send en mail og skriv hvad du har lyst til. GB af min LÆKRE kæreste på 26 - 165/60 C-skål - lækker ungpige fisse der smager HIMMELSK koster normalt 1000 kr med gummi - 1500 uden gummi og KUN hvis man har en frisk test for klamydia og gonorre. alternativ KAN man købe en test her på dagen, men den koster 500 kr og det er altså gratis ved lægen. og det er bare en urin prøve. så bare afsted med dig hehe. det er SÅ meget bedre uden gummi tænker det er i alles interesse at vi ikke får noget vi kan give videre. TILBUD: vi holder gangbang af kæresten med 2 - max 5 mand + dem der vil kigge på Onsdag d 3 Juli kl 16.00 - 17.30 Torsdag d 4 Juli kl 19.00 - 20.30 Lørdag d 5 Juli kl 13.00 - 14.30 TILBUD uge 27: KUN 800 kr at deltage m gummi - 1300 uden gummi KUN 400 for at få den suttet stiv, spille pik, kigge på OG sprøjte ud over fissen eller brysterne. Mere info på: [email protected] 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
parsøgerpik 55 Skrevet 30. Juni det er selvfølgelig onsdag den 2, torsdag den 3 og lørdag den 5. skrev datoerne forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ses-Horsens 1 Skrevet 30. Juni Hej vil gerne komme forbi på onsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1406 Skrevet 30. Juni Er det kun mig der ikke kan få øje på hvor i verden det foregår? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
parsøgerpik 55 Skrevet 30. Juni Ses-Horsens skrev, for 3 timer siden: Hej vil gerne komme forbi på onsdag fedt kan du sende en email [email protected] eller en snap: kinkyparsoger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
parsøgerpik 55 Skrevet 30. Juni Refresh skrev, for 2 timer siden: Er det kun mig der ikke kan få øje på hvor i verden det foregår? der står lokation: 6000 Kolding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1406 Skrevet 30. Juni parsøgerpik skrev, 1 time siden: der står lokation: 6000 Kolding. Tak I så fald er jeg blevet blind... Kan stadig ikke se det i opslaget. Lidt langt at køre for mig, men håber i får nogle gode events Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 9 Skrevet 30. Juni (edited) Er man også velkommen hvis at man som udgangspunkt bare vil kigge på og så måske være med, mod betaling for at deltage naturligvis. Redigeret 30. Juni af JustAnotherMan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
parsøgerpik 55 Skrevet 2. Juli ja selvfølgelig da. send en mail for nærmere info [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg