Refresh 1409 Skrevet 29. Juni (edited) En post på fb fik mig til at tænke... Af og til er der kvinder der under agten rækker bagud og nusser mig på bollerne (når hun ridder eller i doggy). Jeg ser det som en gæstus, hvor de gerne vil gøre noget ekstra lækkert for mig og elsker det som sådan. Problemet er bare at det ikke rigtig "gør noget" for mig. Som regel er det fint nok, men af og til er det faktisk direkte ubehageligt. Jeg elsker at blive slikket og berørt dernede under oral, men under penetration er det slet ikke det samme. Jeg ville meget hellere have et par fingre i munden og rigtig gerne hvis hun stak dem op i sig selv først. Hvordan har i det med netop denne berøring? Og er der andre ting som ikke rigtig virker? Og noget i rigtig godt kunne tænke jer? Redigeret 29. Juni af Refresh 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 76 Skrevet 29. Juni Jeg elsker det - oplever det er frækt. Det er specielt frækt, når kvinder også holder blidt fast i bollerne ved udløsning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 941 Skrevet 29. Juni (edited) Engang var det lige præcis det der fik mig til at komme næsten med det samme. Sådan er det ikke mere. I det hele taget oplever jeg med tiden, at kroppen reagerer forskelligt på de samme ting. Noget ændrer sig over tid. Jeg kunne, som yngre, også få et vildt kick af et blowjob kombineret med at et par stive brystvorter kildede mig i lysken og altså dermed også omkring nosserne. Det krævede et par bryster af en passende stor størrelse og, naturligvis, et par strittende stive brystvorter. Efter en brokoperation har jeg mistet noget af følelsen i det område, så det virker ikke på samme måde mere. Et eksempel: En meget lækker kvinde med et par lækre store og fyldige bryster gav blowjob. Mig på ryggen og hende på knæ mellem benene, meget traditionelt. Jeg var i ekstase, så godt var det og ramte den der følelse af at det her skal bare blive ved i en uendelighed. Jeg ville ikke komme hurtigt. Så lænede hun sig lidt frem så hendes bryster og vorter netop kildrede omkring nosserne og i lysken og alt eksploderede i mit hoved. Jeg tænkte, lad det ske, jeg er overmandet og lige der hvor jeg opgav at kæmpe imod var der et zenith - et ekstremt lystfyldt højdepunkt - som ikke bevægede sig mod afslutning, men bare blev ved og ved. Hele kroppen var spændt op i ekstase og alt var givet frit i, tja måske kun nogle sekunder .. 10 eller 20, ingen tæller i den tilstand, indtil jeg eksploderede i en sand lykkerus som fuldstændig overvældede mig - og hende med. Hun havde aldrig mærket så kraftig en udløsning sagde hun og der var så meget at hun måtte sluge noget af det. Den oplevelse sidder stadig i mig her mange år efter. Redigeret 29. Juni af Hedonis stavefejl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4935 Skrevet 30. Juni Refresh skrev, for 7 timer siden: Af og til er der kvinder der under agten rækker bagud og nusser mig på bollerne (når hun ridder eller i doggy). Jeg ser det som en gæstus, hvor de gerne vil gøre noget ekstra lækkert for mig og elsker det som sådan. Problemet er bare at det ikke rigtig "gør noget" for mig. Som regel er det fint nok, men af og til er det faktisk direkte ubehageligt. Ja, sådan en gang stimulering af bollerne under især doggy, kommer jeg også ud for ind imellem. Berøringen har jeg som sådan ikke noget imod, og enkelte gange kan det også være stimulerende. Måske er det en unfair fortolkning fra min side, for pigen kan jo bare ønske at forsøge at gøre det så dejligt som muligt for mig, men oftere har det for mig den effekt, at det virker til, at pigen ikke rigtigt lever sig ind i sexen, men i stedet forsøger at få mig til at komme hurtigere. Og så var det egentlig bedre, hvis hun lod være. Refresh skrev, for 7 timer siden: Og er der andre ting som ikke rigtig virker? Når en pige tager en testikel ind i munden, laver undertryk, og lader testiklen “poppe ud”. Det gør ikke noget godt for mig, tværtimod kan det nogen gange medføre smerte. Så hellere bare, hvis pigen lader tungen stimulere mellemleder under nosserne. Refresh skrev, for 7 timer siden: Og noget i rigtig godt kunne tænke jer? Ikke en fast ting, men det er fedt, når pigen er en aktiv medspiller, og initiativet skifter mellem os under sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 292 Skrevet 1. Juli Refresh skrev, den 30.6.2025 at 00:13: En post på fb fik mig til at tænke... Af og til er der kvinder der under agten rækker bagud og nusser mig på bollerne (når hun ridder eller i doggy). Det er altid dejligt at få nusset bollerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg