KawaiiMina 1 Skrevet 28. Juni (edited) Hey, jeg er studerende, hvilket betyder at jeg ikke har så mange penge på lommen. Hvad er jeres anbefalinger for hvis man stadig vil have lidt "hygge" en gang i mellem? Jeg har nemlig ikke så meget held på dating apps, og der går næsten ikke nogle piger på skolen... Redigeret 28. Juni af KawaiiMina 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 505 Skrevet 28. Juni Jeg kan ikke rigtig anbefale at man begynder at regne købesex ind i et SU-baseret budget. Det er en meget dyr hobby og selv om man begrænser sig til de "billige" ydelser på menukortet og korte besøg, så bliver det hurtigt en meget stor post i en gennemsnitlig studenterøkonomi. Mit bedste bud er nok at forsøge at forbedre indsatsen på datingapps. Det er jo nemmere sagt end gjort, for det er noget af et kødmarked og damerne kan være svære at tiltrække der. Man kan dog komme et godt stykke af vejen ved at begynde i et fitnesscenter (hvis ikke du allerede er i gang - det er godt for både krop, sjæl og selvtillid), få taget nogle gode billeder og lave en original tekst til profilen. Nu ved jeg ikke hvilken skole/uddannelse du går på, men der må jo næsten være nogle unge kvinder et eller andet sted i nærheden? Ingeniørskolen i Aarhus har altid haft samme problem. De har forsøgt at komme omkring det ved at holde fælles fester med sygeplejeskolen med stor succes . Hvis din skole har et festudvalg kunne du jo pitche dem ideen at lave noget lignende. Held og lykke! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 211 Skrevet 28. Juni Man kan ikke få alt hvad man vil have, når man er studerende (medmindre man er glædespige). Så hvis du ikke har held på dating apps og ikke har penge til at betale, må du finde på gode måder at rive den af selv og finde nydelse den vej igennem. Hvis jeg ikke havde pengene, ville jeg personligt fortsætte med dating apps og se, om jeg ikke kunne få held den vej igennem, evt undersøge hvad der gør mig uattraktiv på datingmarkedet (for snæver søgning, dårlig opførsel osv) Held og lykke med hvad du end vælger 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 28. Juni KawaiiMina skrev, 1 time siden: Hey, jeg er studerende, hvilket betyder at jeg ikke har så mange penge på lommen. Hvad er jeres anbefalinger for hvis man stadig vil have lidt "hygge" en gang i mellem? Jeg har nemlig ikke så meget held på dating apps, og der går næsten ikke nogle piger på skolen... Du kunne vende det på hovedet og tilbyde dig som gigolo, der er helt sikkert midaldrende forsømte kvinder, der vil elske at købe en dtuderende til at underholde sig. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 505 Skrevet 28. Juni (edited) SoveReign skrev, for 18 minutter siden: fortsætte med dating apps og se, om jeg ikke kunne få held den vej igennem, evt undersøge hvad der gør mig uattraktiv på datingmarkedet (for snæver søgning, dårlig opførsel osv) Enig. Ofte er det førstehåndsindtrykket der er det altafgørende i forhold til hvor mange matches man kan tiltrække. I min egen erfaring kan noget så simpelt som at finde det bedste forsidebillede på profilen gøre en verden til forskel. Det er nærmest en ren videnskab. Hvis trådstarter har en søster eller nogle veninder som han er fortrolig med, så kan det også være en god ide at få en pige til at se profilen efter og komme med kritik. Det har jeg selv haft god gavn af. SoveReign skrev, for 18 minutter siden: Man kan ikke få alt hvad man vil have, når man er studerende (medmindre man er glædespige) Hehehe. Når jeg tænker tilbage på min egen studietid var der faktisk et par af pigerne, som virkede til at have uforklarligt mange penge mellem hænderne - dyre tasker, dyrt tøj, cafebesøg, etc. etc... Redigeret 28. Juni af Bigstok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 918 Skrevet 28. Juni (edited) Gå i byen-nattelivet -det er masser af lækre unge Danske piger, men det kræver tålmodighed. Unge Danske GP’er er ret dyre og næsten umulige at finde. Af sted med -dig det er lørdag Redigeret 28. Juni af Le courvoisier 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 28. Juni KawaiiMina skrev, for 6 timer siden: Hvad er jeres anbefalinger for hvis man stadig vil have lidt "hygge" en gang i mellem? Jeg har nemlig ikke så meget held på dating apps Alt andet end købesex. Du vil bare ærgre dig hver eneste gang over at bruge så mange penge på så lidt. Til alt andet får du bedre råd andre steder end her. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TallGirlsEnjoyer 30 Skrevet 28. Juni Selvom det bedste ville være ikke at starte, så kan du finde nogle rigtig gode tilbud til 400-500kr. Hvis du går lidt mindre i byen eller whatever, så kan det være en mulighed at gøre en gang om måneden. Så er der noget at se frem til og det kan ofte være mere overskueligt at finde i budgettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 536 Skrevet 1. Juli (edited) warmgun skrev, den 28.6.2025 at 17:17: Du kunne vende det på hovedet og tilbyde dig som gigolo, der er helt sikkert midaldrende forsømte kvinder, der vil elske at købe en dtuderende til at underholde sig. Ej det vil jeg men. Godt nok nævner jeg mig ikke gammel men en ung fyre bagved en reception var så venlige, charmerende og så så godt ud at jeg rent faktisk kunne tænke mig at ville betale for hans selskab.. ok måske var han ikke en gang 5 år yngre end mig haha... Hmm Måske kunne jeg score ham bare,... Men i den reale verden er alt alligevel ikke så nemt og jeg er meget mere genert. Men en farlig lege... At købe sig selskab af en person som kan give en sommerfugl i maven for en øjeblik. For pokker i mænder har det ikke nemt. Hvis jeg så engang føler efter. Prøve dig bare i det. En forsøg synes jeg skal du tag. Og på den måde tjener du måske den penge som du skal har for at købe dig den selskab som du vil- de mere yngre piger? Redigeret 1. Juli af cowgirl.90 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2350 Skrevet 1. Juli (edited) cowgirl.90 skrev, for 1 time siden: . For pokker i mænder har det ikke nemt. You said it ... Og når man er a-romantiker men ikke a-seksuel gør det dæl'me ikke det hele nemmere ... (Eller gjorde, må jeg vel hellere sige .. jeg er en gammel mand nu .. ) Redigeret 1. Juli af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 390 Skrevet 2. Juli (edited) KawaiiMina skrev, den 28.6.2025 at 16:11: Hey, jeg er studerende, hvilket betyder at jeg ikke har så mange penge på lommen. Hvad er jeres anbefalinger for hvis man stadig vil have lidt "hygge" en gang i mellem? Jeg har nemlig ikke så meget held på dating apps, og der går næsten ikke nogle piger på skolen... Stram livremmen ind, og spar hvor der spares kan. Få dig et fritids-/deltidsjob ved siden af studierne. Redigeret 2. Juli af LarsTysker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 2. Juli Gå på scor.dk - der er det noget nemmere at finde noget gratis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 932 Skrevet 2. Juli Har du overvejet swingerklub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mime 126 Skrevet søndag klokken 14:02 Der er godt nok mange råd omkring købesex, dating apps, swingerklub (wtf) osv. Langt de fleste - nok 80/20 reglen igen - finder en partner ude i virkeligheden som f.ek.s i byen, i bingo klubben, i supermarkedet, på tur med hunden osv osv. Drop købesex og alt hvor du skal betale for at få adgang. Gå bare ud i samfundet så dukker mulighederne op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg