Hop til indhold

Nina - Marselisborg Alle

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet

Jeg var der i dag. Kender ikke navne på pigerne - men der var en ældre dame, som jeg går ud fra var Nina. Og så var der 2 yngere, hende som gav mig massage hed ikke georg, men Nun (aner ikke hvordan det staves)

Skrevet

Og hvordan var din oplevelse af det? Hvordan så de ud?

• 4 weeks later...
Skrevet

Georg arbejder der ikke mere :) men den nye er også rigtig sød og frisk på lidt af hvert.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hejsa.

Jeg var på besøg for ca 4 uger siden. Havde ringet inden og sikret 'den nye pige' var der.

En lørdag efter kl 13.00. Hun hedder Naej (ca) er en smule kraftig, det var Georg jo også.

Hun gør det fint, men syntes alligevel at Georg var bedre......hun giver også et par finger i bagen' men måske ikke nær så indleven og syntes også at 1 time kun var ca 45 min. Men brækkede mig ikke.

Skrevet

Øhh bestemt IKKE brækkede, men brokkede...satans med den stave kontrol, på I-pad.

Og så var det vist nærmere fra 3 uger siden, men se: der er andre der har lagt anmeldelser på hende....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.