Gangbang-milf 633 Skrevet fredag klokken 22:05 Skal da lige nå og se om den rekord ikke snart kan blive slået. Derfor holder jeg et par frække gangbang med sommerrabat, så 1,5 time for kun 800 kr. Onsdag d. 2. Juli - 19:00-20:30 og Torsdag d. 3. Juli - 11:30-13:00 1,5 times fræk gangbang for kun 800 kr. Ingen analsex til disse to gangbang. Ønsker du at kigge på, med mulighed for at komme ud over mig eller i min mund, koster dette 400 kr. kvinder gratis adgang Ønsker man alenetid med mig er dette muligt onsdag inden gangbang og torsdag efter gangbang. Spørg for mine priser. ❤️ Lidt om mig: - 41 år - 172 cm - 61 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv. - Ekstrem liderlig og sexhungrende. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming…… Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Noter gerne 2. Juli eller 3. Juli i emnefeltet ❤️ Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #Vejle #sperm #mouthfuck 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 633 Skrevet for 8 timer siden Stadig ledige pladser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg