Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

https://annoncelight.dk/showad/385677

Var endnu engang hos skønne Lucia i Haslev, og hun er stadig fantastisk.

Smæk liderlig fra det øjeblik jeg gik ind af døren, og til jeg gik igen. Lucia forstår at pirre en, så man bliver godt liderlig. Hun er også rigtig god til spansk (sproget) og ikke særlig god til engelsk, men det betyder ikke det helt store.

Efter lidt kys og kram på gulvet inviterede hun mig hen i sengen, hvor jeg fik lov til at smage på hendes lækre fisse. Hun elsker når man går stille til værks med éns tunge. Jeg fik også lov til at bruge en enkelt finger i fissen.

Dernæst begyndte hun med et lækkert blowjob, der inkluderede spyt og riv i banditten.

Vi nåede sex i et par forskellige positioner, hvilket er pisse frækt, når man kan se det hele i det store spejl på garderobeskabet.

Desværre udeblev den store ladning, også selvom hun lå ved siden og legede med hendes fisse. Burde måske ha taget 45 minutter i stedet. (havde bestilt 30 minutter). 

Men alt i alt er hun den suverænt bedste GP jeg har mødt.

Kvinden: 12/10

Sex: 10/10

Stedet: 6/10.

Stedet er et villahus, med naboer på begge siden af huset, samt naboer lige overfor. Den ene nabo var i gang med at pakke til ferien, da jeg kom ud. Det var lidt uheldig timing.

Redigeret af 44Knudsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig. Lucia er den bedste. Jeg påtænker at besøge hende, men er ikke kendt i Haslev. Parkering er det foran huset eller i indkørsel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flemming56 skrev, for 1 time siden:

Helt enig. Lucia er den bedste. Jeg påtænker at besøge hende, men er ikke kendt i Haslev. Parkering er det foran huset eller i indkørsel?

Hvis ikke der er en bil i indkørslen, kan du godt bruge den. Det giver også lidt mere diskretion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
44Knudsen skrev, for 7 minutter siden:

Hvis ikke der er en bil i indkørslen, kan du godt bruge den. Det giver også lidt mere diskretion.

Super. Mange tak for dit svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er meget nysgerrig på hende - hvad siger i til alderen der er opgivet til 49. Er det plus moms eller passer det med virkeligheden?

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Kanon1 skrev, for 8 timer siden:

Er meget nysgerrig på hende - hvad siger i til alderen der er opgivet til 49. Er det plus moms eller passer det med virkeligheden?

K

Vil selv gætte på start 50'er, men rent personligt betyder det ikke noget for mig. Hun er fantastisk, også selvom alderen ikke helt passer 

Redigeret af 44Knudsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som en lille ekstra info kan jeg fortælle, at der ikke er noget at udsætte på huset, hverken udenfor eller indeni 

Del dette indlæg

Link til indlæg
44Knudsen skrev, den 27/6/2025 at 15:01:

https://annoncelight.dk/showad/385677

Visité a la hermosa Lucía en Haslev una vez más y sigue siendo fantástica.

Estuve cachondo desde que entré hasta que me fui. Lucía sabe cómo excitarte y ponerte cachondo. También habla muy bien español y no muy bien inglés, pero eso no importa.

Después de besarnos y abrazarnos en el suelo, me invitó a la cama, donde pude saborear su delicioso coño. Le encanta que trabajes en silencio con la lengua. También pude usar un dedo en su coño.

Luego comenzó con una deliciosa mamada que incluyó saliva y desgarro al bandido.

Terminamos teniendo sexo en algunas posiciones diferentes, lo cual es bastante travieso cuando puedes verlo todo en el gran espejo del armario.

Por desgracia, la carga no llegó, a pesar de que estaba tumbada a su lado jugando con su coño. Quizás debería haber tardado 45 minutos (había pedido 30 minutos). 

Pero en general, ella es, sin duda, la mejor médica de cabecera que he conocido.

La mujer: 12/10

El lugar: 6/10.

El lugar es una villa, con vecinos a ambos lados de la casa, además de otros justo enfrente. Un vecino estaba preparando las maletas para las vacaciones cuando llegué. Fue un momento un poco desafortunado.

You will always be welcome!! You are very nice.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I går tirsdag fik jeg også besøgt dejlige Lucia. Havde i god tid booket en time via WhatsApp, hvor jeg fik adressen oplyst  samt at jeg fint kunne parkere i indkørslen til den villaen, hvor hun arbejder. 
Ankom i god tid og det var nemt at finde og fin diskret parkering i indkørslen. 
Blev budt velkommen af altid glade Lucia med kys og kram. Hun er bare skøn med masser af overskud og let til smil og grin. 
Efter lidt smalltalk og et hurtigt bad til mig var det tid til en dejlig opvarmning og afklædning af skønheden. Elsker hver centimeter af hendes krop. For satan, hvor er hun velskabt. Skubbede hende blidt ned på sengen og smagte og slikkede hendes dejlige våde fisse. 
Fik et dejligt BJ incl. 69 og så satte hun sig på mig til pussyslide og klargøring til at knalde. Wow det var hedt og bare 1. Klasses kærestesex. Hun er bare tilstede i al sin liderlighed og lyst. Hun behandler mig som en konge og jeg er helt blæst væk når seancen er overstået. 
Min eneste klage er at 1 time forsvinder alt for hurtigt i Lucias selskab.

Ja jeg er kæmpe fan af smukke spanske Lucia glæder mig til at mødes med hende igen.

Hun har sidste dag på mandag tror jeg og så tager hun en velfortjent pause efter hendes Danmarkstur på godt og vel 2,5 måned. Aalborg, Århus, Odense og Haslev glæd jer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flemming56 skrev, for 3 timer siden:

I går tirsdag fik jeg også besøgt dejlige Lucia. Havde i god tid booket en time via WhatsApp, hvor jeg fik adressen oplyst  samt at jeg fint kunne parkere i indkørslen til den villaen, hvor hun arbejder. 
Ankom i god tid og det var nemt at finde og fin diskret parkering i indkørslen. 
Blev budt velkommen af altid glade Lucia med kys og kram. Hun er bare skøn med masser af overskud og let til smil og grin. 
Efter lidt smalltalk og et hurtigt bad til mig var det tid til en dejlig opvarmning og afklædning af skønheden. Elsker hver centimeter af hendes krop. For satan, hvor er hun velskabt. Skubbede hende blidt ned på sengen og smagte og slikkede hendes dejlige våde fisse. 
Fik et dejligt BJ incl. 69 og så satte hun sig på mig til pussyslide og klargøring til at knalde. Wow det var hedt og bare 1. Klasses kærestesex. Hun er bare tilstede i al sin liderlighed og lyst. Hun behandler mig som en konge og jeg er helt blæst væk når seancen er overstået. 
Min eneste klage er at 1 time forsvinder alt for hurtigt i Lucias selskab.

Ja jeg er kæmpe fan af smukke spanske Lucia glæder mig til at mødes med hende igen.

Hun har sidste dag på mandag tror jeg og så tager hun en velfortjent pause efter hendes Danmarkstur på godt og vel 2,5 måned. Aalborg, Århus, Odense og Haslev glæd jer!

Fuldstændig enig. Hun er uden sammenligning den bedste gp jeg nogensinde har mødt. Har allerede en ny aftale med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flemming56 skrev, den 9/7/2025 at 14:40:

Ayer martes también visité a la encantadora Lucía. Había reservado una cita por WhatsApp con tiempo, donde me informaron de la dirección y que podía aparcar en la entrada de la villa donde trabaja. 
Llegué a tiempo y fue fácil encontrar un sitio agradable y discreto para aparcar en la entrada. 
Lucía, siempre alegre, me recibió con besos y abrazos. Es simplemente preciosa, tiene mucha energía y es fácil sonreír y reír. 
Después de una breve charla y un baño rápido, llegó el momento de calentar y desnudar a esta belleza. Me encanta cada centímetro de su cuerpo. ¡Qué bien está! La empujé suavemente sobre la cama y probé y lamí su precioso coño húmedo. 
Le hice una buena mamada con 69, y luego se sentó sobre mí para deslizar mi coño y prepararme para follar. ¡Guau, fue un sexo caliente y de primera! Está presente en toda su lujuria y deseo. Me trata como a un rey y me quedo completamente impresionado cuando termina la sesión. 
Mi única queja es que una hora desaparece demasiado rápido en compañía de Lucía.

Sí, soy un gran fan de la bella Lucía española y espero volver a encontrarla.

Creo que su último día es el lunes y luego se tomará un merecido descanso tras su gira por Dinamarca de unos dos meses y medio. ¡Aalborg, Aarhus, Odense y Haslev, qué alegría!

Mange tak! Du er en vidunderlig mand!.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...