44Knudsen 67 Skrevet fredag klokken 13:01 (edited) https://annoncelight.dk/showad/385677 Var endnu engang hos skønne Lucia i Haslev, og hun er stadig fantastisk. Smæk liderlig fra det øjeblik jeg gik ind af døren, og til jeg gik igen. Lucia forstår at pirre en, så man bliver godt liderlig. Hun er også rigtig god til spansk (sproget) og ikke særlig god til engelsk, men det betyder ikke det helt store. Efter lidt kys og kram på gulvet inviterede hun mig hen i sengen, hvor jeg fik lov til at smage på hendes lækre fisse. Hun elsker når man går stille til værks med éns tunge. Jeg fik også lov til at bruge en enkelt finger i fissen. Dernæst begyndte hun med et lækkert blowjob, der inkluderede spyt og riv i banditten. Vi nåede sex i et par forskellige positioner, hvilket er pisse frækt, når man kan se det hele i det store spejl på garderobeskabet. Desværre udeblev den store ladning, også selvom hun lå ved siden og legede med hendes fisse. Burde måske ha taget 45 minutter i stedet. (havde bestilt 30 minutter). Men alt i alt er hun den suverænt bedste GP jeg har mødt. Kvinden: 12/10 Sex: 10/10 Stedet: 6/10. Stedet er et villahus, med naboer på begge siden af huset, samt naboer lige overfor. Den ene nabo var i gang med at pakke til ferien, da jeg kom ud. Det var lidt uheldig timing. Redigeret fredag klokken 13:51 af 44Knudsen 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flemming56 12 Skrevet fredag klokken 14:48 Helt enig. Lucia er den bedste. Jeg påtænker at besøge hende, men er ikke kendt i Haslev. Parkering er det foran huset eller i indkørsel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 67 Skrevet fredag klokken 16:48 Flemming56 skrev, for 1 time siden: Helt enig. Lucia er den bedste. Jeg påtænker at besøge hende, men er ikke kendt i Haslev. Parkering er det foran huset eller i indkørsel? Hvis ikke der er en bil i indkørslen, kan du godt bruge den. Det giver også lidt mere diskretion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flemming56 12 Skrevet fredag klokken 16:57 44Knudsen skrev, for 7 minutter siden: Hvis ikke der er en bil i indkørslen, kan du godt bruge den. Det giver også lidt mere diskretion. Super. Mange tak for dit svar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 812 Skrevet fredag klokken 22:37 Er meget nysgerrig på hende - hvad siger i til alderen der er opgivet til 49. Er det plus moms eller passer det med virkeligheden? K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 67 Skrevet i går klokken 06:37 (edited) Kanon1 skrev, for 8 timer siden: Er meget nysgerrig på hende - hvad siger i til alderen der er opgivet til 49. Er det plus moms eller passer det med virkeligheden? K Vil selv gætte på start 50'er, men rent personligt betyder det ikke noget for mig. Hun er fantastisk, også selvom alderen ikke helt passer Redigeret i går klokken 06:53 af 44Knudsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
44Knudsen 67 Skrevet i går klokken 07:54 Som en lille ekstra info kan jeg fortælle, at der ikke er noget at udsætte på huset, hverken udenfor eller indeni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg