Hop til indhold

Gode footjobs ?

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor er det svært at finde nogle gp med flotte fødder … de gider ikke at sende villede af deres fødder og siger de er mega flotte men når man så tager derhen ligner de noget der er løgn…

Skrevet

Jeg har fundet en pige med perfekte fødder, som spiller den af med sine fødder bedre end med sine hænder. Og resten af hende er også uovertruffen. Desværre er de i Berlin på Artemis. Hvis du nogensinde er der, så kig efter Alina, en høj pige af tyrkisk afstamning. Det er alle pengene i verden værd.

Skrevet
  • Author
geniusik skrev, for 21 timer siden:

Jeg har fundet en pige med perfekte fødder, som spiller den af med sine fødder bedre end med sine hænder. Og resten af hende er også uovertruffen. Desværre er de i Berlin på Artemis. Hvis du nogensinde er der, så kig efter Alina, en høj pige af tyrkisk afstamning. Det er alle pengene i verden værd.

Det lyder lækkert havde hun flotte fødder og kan du huske hvilken farve neglelak 

og hvad gav du for den vidunderlige omgang

Skrevet
Mads940 skrev, den 30.6.2025 at 11:17:

Det lyder lækkert havde hun flotte fødder og kan du huske hvilken farve neglelak 

og hvad gav du for den vidunderlige omgang

Jeg har været sammen med hende et par gange. Og hver gang var det en meget flot fransk pedicure. 
Priserne er standard for Artemis: 70 euro for en halv time + 50 euro for footfetish. Jeg betalte mere, da jeg købte ekstraudstyr. Hun er en gudinde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.