HansenDanmark 313 Skrevet torsdag klokken 15:58 https://sexnord.net/en/profile/766529/alice Nem parkering. Fordøren er åben så hurtigt indenfor i opgangen Alice er en køn ung pige og billederne er retvisende. Hun taler fint engelsk og tysk og skal være i Flensborg i en måneds tid. Alice er meget flink og imødekommende og tilbød 2 jeg kunne være sammen med 2 piger hvis jeg ønskede det. Jeg fortalte at det burde hun skrive inden mødet idet de fleste fra DK nok henter EURO i en automat inden mødet og jeg henter altid aftalt beløb som regel EURO 80 Hun giver en fin service uden at være prangende. Hun vinder på at være sød og imødekommende under hele seancen også efter sexen er slut. Her fik vi lidt pillow talk om løst og fast. Genbesøg: Ja, det tænker jeg fordi hun lige giver det ekstra opmærksomhed i forhold til mange andre piger jeg har besøgt i Flensborg og fordi hun er sød og smilende og giver en ret god gang sex hvor jeg nød at tage hende i doggy mens jeg kunne nyde synet i det store spejl på væggen ved hovedgæret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg