oldmanhavingfun 122 Skrevet 25. Juni, 2025 https://annoncelight.dk/showad/431116 Endelig er hun tilbage i DK.. havde fornøjelsen flere gange af hende tidligere på året Det er den skønneste thai jeg har været sammen med. Hun er nærværende og let at tale med på engelsk Tog en booking idag på 90 min. Fik et dejligt kram af hende da hun så det var mig.. vil være så fræk og kalde mig en stamkunde Det er et fint sted hun er.. let parkering og et rent sted i centrum af odense Kan kun anbefale et besøg ved hende. Her går man ikke forkert i byen 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mj1991 0 Skrevet 26. Juni, 2025 Hvor holder hun til henne i byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet 26. Juli, 2025 Har lige haft et skønt morgen besøg ved denne dejlige kvinde Nøj en god service og behageligt selskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 57 Skrevet 26. Juli, 2025 Er det Odense eller Munkebo holder til i, hun skriver begge steder i annoncen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1500 Skrevet 28. Juli, 2025 Alle ved hvor Odense ligger, så mon ikke det er i Munkebo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 54 Skrevet 20. August, 2025 Har valgt Patcha som min første tur til en thai, så har lige et par spørgsmål...Ved i om det er en diskret indgang? Har noget familie i Munkebo nemlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet 20. August, 2025 Det er okay diskret hvis du følger GPS og kommer bagfra 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet 2. September, 2025 Et skønt besøg i dag ved patcha. Hun skuffer ikke. Hvis man har kemi med hende, føles det virkelig som GFE Hun er her ikke så længe igen, tror en 1 uges tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jlasian 113 Skrevet 2. September, 2025 Men hun tilbyder desværre ikke cim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 54 Skrevet 3. December, 2025 Hey brødre.. Nogle der ved om patcha vender tilbage til lille Fyn i nær fremtid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet 3. December, 2025 Da jeg besøgte hende før hun rejste sagde hun omkring jul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet 17. December, 2025 Hun er tilbage. Årh det er en god glædelig nyhed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 749 Skrevet 17. December, 2025 Hvor kan du se at hun er tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 54 Skrevet 17. December, 2025 Hvis du trykker på linket øverst på siden kommer du ind på patcha annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 122 Skrevet 8. Januar Patcha er altså toppen af thai her i dk. Eller ihverfald på Fyn hehe Jeg besøgte veninde reya igår og her til morges tog jeg forbi patcha. Dejlige oplevelser begge to men patcha er noget helt specielt Kan kun anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg