oldmanhavingfun 80 Skrevet 25. Juni https://annoncelight.dk/showad/431116 Endelig er hun tilbage i DK.. havde fornøjelsen flere gange af hende tidligere på året Det er den skønneste thai jeg har været sammen med. Hun er nærværende og let at tale med på engelsk Tog en booking idag på 90 min. Fik et dejligt kram af hende da hun så det var mig.. vil være så fræk og kalde mig en stamkunde Det er et fint sted hun er.. let parkering og et rent sted i centrum af odense Kan kun anbefale et besøg ved hende. Her går man ikke forkert i byen 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mj1991 0 Skrevet 26. Juni Hvor holder hun til henne i byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 80 Skrevet 26. Juli Har lige haft et skønt morgen besøg ved denne dejlige kvinde Nøj en god service og behageligt selskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 55 Skrevet 26. Juli Er det Odense eller Munkebo holder til i, hun skriver begge steder i annoncen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1460 Skrevet 28. Juli Alle ved hvor Odense ligger, så mon ikke det er i Munkebo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 50 Skrevet 20. August Har valgt Patcha som min første tur til en thai, så har lige et par spørgsmål...Ved i om det er en diskret indgang? Har noget familie i Munkebo nemlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 80 Skrevet 20. August Det er okay diskret hvis du følger GPS og kommer bagfra 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 80 Skrevet tirsdag klokken 19:26 Et skønt besøg i dag ved patcha. Hun skuffer ikke. Hvis man har kemi med hende, føles det virkelig som GFE Hun er her ikke så længe igen, tror en 1 uges tid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jlasian 88 Skrevet tirsdag klokken 20:41 Men hun tilbyder desværre ikke cim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg