Bella_Selma 62 Skrevet 25. Juni (edited) Kære frække herrer Til jer, der har fulgt og besøgt mig på mine eventyr på fantastiske Pussygalores og på diverse Pussycalls – tak for uforglemmelige stunder fyldt med lyst, leg og spænding. Jeg har nydt hvert eneste møde, hver berøring, hvert blik… og alle de fantasier, vi fik lov at udforske sammen Men nu kalder livet i en anden retning, og jeg har – for nu – valgt at lægge stiletterne og trække mig tilbage fra branchen. Om det er for evigt, eller bare en pause, vil kun tiden vise… for den slags oplevelser og den intensitet, vi har delt, sætter sig dybt. Det ved I. Jeg skriver dette til jer, der har undret jer – ja, jeg er stoppet.Men jeg glemmer jer ikke. Og hvem ved… måske krydses vores veje igen en dag, når I mindst venter det. Indtil da – tak for alle jeres berøringer, rollelege, jeres begær og jeres frække sind. Pas godt på jer selv… og nyd sommeren med alle sanser åbne ☀️ Lustfully yours, Selma Redigeret 25. Juni af Bella_Selma 10 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamder-anders 98 Skrevet 25. Juni Ak ja det er jo altid vemodigt når en dejlig kvinde trækker sig fra branchen.. nogen har man haft hed sex med en enkelt gang, Andre har man set mere eller mindre fast og betragter nærmest som en fast elskerinde eller veninde. men livet går nu engang videre. Tak for dig søde Selma 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1374 Skrevet 25. Juni (edited) Tak for minderne. Husker dig som en fantastisk og sexet kvinde. God vind fremover Redigeret 25. Juni af ½angel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3252 Skrevet 25. Juni Kære @Bella_Selma tusind tak for de rigtigt gode oplevelser jeg nåede at opleve med dig til Pussy Partys, solo besøg nåede jeg aldrig til desværre er sikker på at jeg ville have nydt det også. Men tusinde tak for de oplevelser jeg trods alt fik sammen med dig dem glemmer jeg aldrig og jeg vil helt bestemt savne dig fremover. Men ønsker dig selvfølgelig alt mulig held og lykke fremover med din nye retning i livet og ønsker dig kun al det bedste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 510 Skrevet 1. Juli Jeg siger også tak @Bella_Selma, det var en fornøjelse selv om det desværre kun blev til et enkelt møde til påske pussy party Jeg ønsker dig god vind og hvem ved, måske vi ses igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 199 Skrevet mandag klokken 19:16 Tak og I lige måde Selma, har nyt hver gang du har hver gang dy har tømt mig, pas på dig selv, og håber vi 'ses" igen på et eller andet tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg