Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har forbi Sasha, kommunikationen var lidt bøvlet i starten, men vi fik en aftale i hus!

Sasha er smuk og dejlig. 
Der var ikke så meget, jeg kom ind smed tøjet, også gik Sasha i gang med nok den bedste BJ jeg har fået! Hold da kæft tænkte jeg, det var lige før jeg sagde forsæt med det. 

Hun fik en tur i doggy hvor man kan nyde hendes fantastiske røv. Med en smule sex så kunne jeg ikke vente med at få BJ igen, så jeg stoppede og afsluttede med BJ. 
Jeg vil bare sige det er seriøst første gang jeg er kommet af ren BJ, uden at bruge hånden! Så er der tale om noget!

Stedet var ikke lige det bedste, men hun er lige flyttet ind. 

Kan klart anbefales https://annoncelight.dk/showad/373378

Del dette indlæg

Link til indlæg
P123 skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har forbi Sasha, kommunikationen var lidt bøvlet i starten, men vi fik en aftale i hus!

Sasha er smuk og dejlig. 
Der var ikke så meget, jeg kom ind smed tøjet, også gik Sasha i gang med nok den bedste BJ jeg har fået! Hold da kæft tænkte jeg, det var lige før jeg sagde forsæt med det. 

Hun fik en tur i doggy hvor man kan nyde hendes fantastiske røv. Med en smule sex så kunne jeg ikke vente med at få BJ igen, så jeg stoppede og afsluttede med BJ. 
Jeg vil bare sige det er seriøst første gang jeg er kommet af ren BJ, uden at bruge hånden! Så er der tale om noget!

Stedet var ikke lige det bedste, men hun er lige flyttet ind. 

Kan klart anbefales https://annoncelight.dk/showad/373378

Lyder som noget der skal prøves.. Kan du sige lidt om pris og lokation i byen? Evt i en privat besked? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisen er 100p fair for hvad man får det til. Tænker hvis man er i Viborg så er det ikke et sted man ikke kender. Nu bor jeg ikke selv der men har skrevet til et par GP’er de alle har boet det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...