Hop til indhold

Sasha i Viborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har forbi Sasha, kommunikationen var lidt bøvlet i starten, men vi fik en aftale i hus!

Sasha er smuk og dejlig. 
Der var ikke så meget, jeg kom ind smed tøjet, også gik Sasha i gang med nok den bedste BJ jeg har fået! Hold da kæft tænkte jeg, det var lige før jeg sagde forsæt med det. 

Hun fik en tur i doggy hvor man kan nyde hendes fantastiske røv. Med en smule sex så kunne jeg ikke vente med at få BJ igen, så jeg stoppede og afsluttede med BJ. 
Jeg vil bare sige det er seriøst første gang jeg er kommet af ren BJ, uden at bruge hånden! Så er der tale om noget!

Stedet var ikke lige det bedste, men hun er lige flyttet ind. 

Kan klart anbefales https://annoncelight.dk/showad/373378

Skrevet
P123 skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har forbi Sasha, kommunikationen var lidt bøvlet i starten, men vi fik en aftale i hus!

Sasha er smuk og dejlig. 
Der var ikke så meget, jeg kom ind smed tøjet, også gik Sasha i gang med nok den bedste BJ jeg har fået! Hold da kæft tænkte jeg, det var lige før jeg sagde forsæt med det. 

Hun fik en tur i doggy hvor man kan nyde hendes fantastiske røv. Med en smule sex så kunne jeg ikke vente med at få BJ igen, så jeg stoppede og afsluttede med BJ. 
Jeg vil bare sige det er seriøst første gang jeg er kommet af ren BJ, uden at bruge hånden! Så er der tale om noget!

Stedet var ikke lige det bedste, men hun er lige flyttet ind. 

Kan klart anbefales https://annoncelight.dk/showad/373378

Lyder som noget der skal prøves.. Kan du sige lidt om pris og lokation i byen? Evt i en privat besked? :)

Skrevet
  • Author

Prisen er 100p fair for hvad man får det til. Tænker hvis man er i Viborg så er det ikke et sted man ikke kender. Nu bor jeg ikke selv der men har skrevet til et par GP’er de alle har boet det

• 6 months later...
Skrevet

Hun er absolut et besøg værd,  sikke en fræk og kinky pige med talegaverne og udseende helt i top 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.