Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/395922

Besøgte Vanessa i dag, en super oplevelse. Hun er smukkere I virkeligheden end på billederne. Helt igennem en naturlig dejlig kvinde :wub: empatisk, sjov, god til engelsk, holder tiden uden stres. Der er fuld valuta for pengene, læs i annoncen hvad hun er til og hold dig til dette.

Kan kun anbefale et besøg hvis du søger en naturlig kvinde, som kan sit job inden for de rammer hun har. Besøget virker på ingen måde som noget der skal overstås, hun spørger flere gange om der er andet jeg kunne tænke mig, jeg har ikke før mødt en GP der var så imødekommende super oplevelse. Skal absolut besøges igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter T skrev, den 6/25/2025 at 3:17 PM:

https://annoncelight.dk/showad/395922

Visited Vanessa today, a great experience. She is more beautiful in real life than in the pictures. A completely natural, lovely woman,  :wub: empathetic, funny, good at English, keeps time without stress. It is full value for money, read the ad what she is for and stick to this.

Can only recommend a visit if you are looking for a natural woman who can do her job within the framework she has. The visit in no way seems like something that needs to be done, she asks several times if there is anything else I would like, I have never met a GP before who was so accommodating, a great experience. Will definitely visit again.

Thanks for your beautiful words

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke oplevet noget problem med kommunikationen, jeg skrev SMS hurtigt svar tilbage osv. 

you are a star, I can't wait for you to come to Aarhus again.
Love Peter text me a few days before you are in Aarhus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...