Hop til indhold

Lucky thai i randers

Featured Replies

Skrevet

Ja, har besøgt hende    ganske fin service med blow og fp.  

Skrevet

Har også, synes ikke det var nogen storslået oplevelse, hun fik betaling for at blive slikket, men ønskede det tydeligvis ikke

Men hun blev meget liderlig, tror hun lagde op til at blive kneppet uden, hun spurgte dog om jeg ville have gummi på

Det er hende her https://annoncelight.dk/showad/431215

Redigeret af Ehlers3

Skrevet

Wow...noget helt andet end den Lucky jeg besøgte. Ca. 50 årig, meget tynd.

Der står ingen adresse på linket, taler vi mon om den samme? Tæt på kirken?

Skrevet

Nummer står i annoncen, så det kan kasketten vist ikke bane mig for

55245110

Skrevet
  • Author

Super oplevelse hos lucky waw 

Skrevet

Kan godt forstå du er forvirret. Men jeg har nu fundet ud af, at det er to forskellige damer to forskellige steder i byen. Så trods samme navn, har de intet med hinanden at gøre.

Skrevet
Prikken skrev, 1 time siden:

Kan godt forstå du er forvirret. Men jeg har nu fundet ud af, at det er to forskellige damer to forskellige steder i byen. Så trods samme navn, har de intet med hinanden at gøre.

Mange tak. Det var også sådan jeg troede det var.

• 5 months later...
Skrevet
Ehlers3 skrev, den 25.6.2025 at 11:17:

Har også, synes ikke det var nogen storslået oplevelse, hun fik betaling for at blive slikket, men ønskede det tydeligvis ikke

Men hun blev meget liderlig, tror hun lagde op til at blive kneppet uden, hun spurgte dog om jeg ville have gummi på

Det er hende her https://annoncelight.dk/showad/431215

Havde for nylig lavet en aftale med Lucky, som Ehlers3 linker til, og mødte op til aftalt tid, men hun brændte mig af.

Efter 5 min, hvor jeg havde sendt flere sms'er til hende , svarede hun at hun havde "glemt" at skrive til mig om at hun var gået ud, men at hun ville være tilbage 45min senere, men jeg gik og laver IKKE flere aftaler med hende

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.