Hop til indhold
kysminrov

Det rigtige valg for en nybegynder.

Recommended Posts

Hej Folkens.

Jeg er en ung og flot mand på 30år, som igennem de seneste par år, har tændt mere og mere på tanken om at være sammen med en pre-op shemale. jeg tænker faktisk på det dagligt.

Jeg selv kommer fra Odense, men her er der så vidt jeg ved ikke de store muligheder. Om end ikke med de "krav" jeg stiller.

Er der nogen derude, som kan fortælle mig, hvem jeg burde opsøge for en førstegangs oplevelse.

Jeg har aldrig været sammen med en fyr, og har kun oplevet anal stimulans på egen krop, sammen med piger og i et lille omfang. Men jeg tænder utrolig meget på tanken, at blive kneppet af en flot shemale, og kneppe hende.

 

Mine krav lyder som følgende:

- Pigen skal være utrolig feminim. Et maskulint ansigt ville blot skræmme mig væk.
- Pigen skal være både aktiv og passiv.

- Pigen må rigtig gerne have givet en god oplevelse til andre (tidligere) anal-jomfruer.

Er det muligt for mig, at finde sådan en pige et sted i landet? Eller har jeg virkelig for skræppe krav?

Jeg håber I gider hjælpe mig. Jeg har brugt en del tid på at læse diverse anmeldelser her og på shemalewiki.com, men
synes måske det hele virker lidt uoverskueligt ;)

 

Med venlige hilsner

Den shemale hungrende....
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ellen kan varmt anbefales.
Intet maskulint over hende (udover det mellem benene ;))

Sidder selv og planlægger at slå smut forbi Karen idag, hvilket vil være min første gang hos hende :)

 

 

Derudover hører jeg godt om Hellen, omend jeg ikke selv har været på visit.


Held og lykke skipper - håber du får pløjet de marker du eftersøger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ellen kan varmt anbefales.

Intet maskulint over hende (udover det mellem benene ;))

Sidder selv og planlægger at slå smut forbi Karen idag, hvilket vil være min første gang hos hende :)

 

 

Derudover hører jeg godt om Hellen, omend jeg ikke selv har været på visit.

Held og lykke skipper - håber du får pløjet de marker du eftersøger ;)

 

Et besøg hos Karen vil du helt sikkert ikke fortryde. Planlægger selv et snarligt besøg hos hende.

 

Besøgte hende sidste år i Aarhus og hun er fandme sød og ved hvordan en mand skal behandles.

 

Men Argent du må gerne skrive om din oplevelse hos Karen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med Argent i, at Ellen er et super valg for én, der skal prøve første gang... måske lige bortset fra størrelsen.

 

Alternativt kunne du prøve Jennie, der også er fantastisk for en begynder - både som aktiv såvel som passiv:

http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=1500

 

Elllers kunne du prøve Jejee, der også er overkommelig i størrelsen OG super dejlig:

http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=1114

 

I alle tre tilfælde skal du nok et lille smut til København, men det er jo i pendler-afstand! :-)

 

Jeg glæder mig til at høre, hvad du beslutter og hvad, der sker!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er måske en lille mulighed i Odense. Ejeren af klinikken på Sdr. Boulevard 114 er ladyboy (Thai). Hun kaldte sig tidligere for Miss Fuji / Transasian og annoncerede så sent som for et halvt år siden i ekstrabladet. Klinikken hed tidligere Royal Thai Massage men har vist skiftet navn til Intouch Thai Massage & Spa (http://intouchspa.dk/). Søg på hendes navn på forum og du skal finde et par anmeldelser (bl.a. af undertegnede, der har haft fornøjelsen af hende). Der er desuden et billede af hende her, så kan du jo selv vurdere om det er feminint nok til dine skrappe krav. Er der måske andre der har været sammen med hende for nylig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er måske en lille mulighed i Odense. Ejeren af klinikken på Sdr. Boulevard 114 er ladyboy (Thai). Hun kaldte sig tidligere for Miss Fuji / Transasian og annoncerede så sent som for et halvt år siden i ekstrabladet. Klinikken hed tidligere Royal Thai Massage men har vist skiftet navn til Intouch Thai Massage & Spa (http://intouchspa.dk/). Søg på hendes navn på forum og du skal finde et par anmeldelser (bl.a. af undertegnede, der har haft fornøjelsen af hende). Der er desuden et billede af hende her, så kan du jo selv vurdere om det er feminint nok til dine skrappe krav. Er der måske andre der har været sammen med hende for nylig?

 

Se bort fra ovenstående, jvf. >denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...