Hop til indhold
kingdane68

Erfaren og diskret - Nordjylland

Recommended Posts

Jeg har haft kontakt til hende,og kan sige,hold jer langt væk fra hende.

Den mest mærkelige kvinde jeg har haft kontakt til,hun vil have at man køber paysafecard,og så skulle jeg købe chips,fred være med det,men gik hun meget op i.

Jeg skulle så tage billede af både paysafecard og chipsposen jeg havde købt og sende til hende.

Adressen hun gav mig var til en institution,og jeg kom aldrig ind,tror jeg bøvlede med hende i 2 timer,med uforrettet sag,og kørte hjem igen.

Da jeg ikke var fysisk i kontakt med hende,fik hun aldrig kortet,men jeg var jo så dum at sende billede til hende af kortet,og først bagefter så jeg der var nogle koder derpå som man skal bruge når man vil betale med det,jeg ved det ikke endnu,men vil blive meget overrasket hvis det ikke er tømt for penge,for hun gik meget op i det skulle være et tydeligt billede.

jeg undrede mig også over at hun ikke ville have kontanter,men kun paysafecard,selvfølgelig fordi at det havde hun mulighed for at svindle med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har med meget stor sandsynlighed været udsat for paysafecard svindle nummeret, som der kort og godt går ud på at få dig til at sende et billede af paysafecard så svindleren kan se koderne på kortet og overføre pengene til sig selv.  Ærgerligt at du ikke har set de mange advarsler der er om paysafecards her på EG. 

Chipsposen har kun været for at aflede din opmærksomhed på svindel nummeret, så det bliver en meget dyr pose chips - desværre. 

Og husk nu forudbetaling = NEJ TAK! 

Jeg har endnu ikke mødt en ærlig pige der ikke ville modtage kontanter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde aldrig hørt om et paysafecard,men bagefter kan jeg jo sagtens se det var for dumt at hoppe på den,har ellers aldrig betalt forud.

Mistanken om svindel fik jeg desværre for sent,det var dyrt,men så er jeg blevet så klog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev jeg godt og vel ved taget næsen,af de 1000 kr er der kun 8 kroner tilbage på kortet.....øv

Så ganske rigtig en SVINDLER

Del dette indlæg

Link til indlæg

Irrelevant for denne tråd. Hvis du ønsker noget bestemt og du ikke finder det under anmeldelser, kan du skrive en efterlysning.

fila skrev, for 16 timer siden:

Kan du linke til en af dine anmeldelser af en pige du har besøgt? Jeg kan ikke lige finde nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...