Hop til indhold

Skinny petit til anal

Featured Replies

Skrevet

Nogle gode forslag til hvem der er værd at besøge?

pft for input

Skrevet

Jeg er selv kommet en hel del hos Miya, lille petit pige som tager godt imod ;-) 

Også Melissa samme sted er en champ.

ingen af dem er GFE, eller særligt entusiastiske for den sags skyld, men prisen taget i betragtning har jeg ingen klager.

Jeg overvejer også at besøge Suzy, hun har godt nok ingen anmeldelser endnu, men jeg tager en for holdet.

Skrevet

Pas på Miya. Jeg har været der to gange for at prøve anal. Første gang kom jeg lige indenfor men så ville hun ikke mere. Anden gang måtte jeg opgive fordi hun bare lagde sig på maven med samlede ben og sagde at jeg skulle gå i gang.

Jeg ved ikke om det var fordi jeg brugte kondom.

Men lækker er hun.

Skrevet
cim skrev, for 53 minutter siden:

Pas på Miya. Jeg har været der to gange for at prøve anal. Første gang kom jeg lige indenfor men så ville hun ikke mere. Anden gang måtte jeg opgive fordi hun bare lagde sig på maven med samlede ben og sagde at jeg skulle gå i gang.

Jeg ved ikke om det var fordi jeg brugte kondom.

Men lækker er hun.

Jeg har efterhånden besøgt Miya en god håndfuld gange, og ja hun har det med at ligge lidt akavet, men jeg har bare hevet hende lidt tilbage (på en respektfuld måde selvfølgelig) og så har det været nogle ganske gode oplevelser. Den udsigt er altså alle pengene værd.

Melissa er klart mere “på” og tager den som om hun var født til det.

Skrevet
  • Author
Ledelsen skrev, den 24.6.2025 at 23:46:

Må de være thai ? 

De må meget gerne være thai

Skrevet
  • Author
Martymcfly skrev, den 25.6.2025 at 07:27:

Jeg er selv kommet en hel del hos Miya, lille petit pige som tager godt imod ;-)

Også Melissa samme sted er en champ.

ingen af dem er GFE, eller særligt entusiastiske for den sags skyld, men prisen taget i betragtning har jeg ingen klager.

Jeg overvejer også at besøge Suzy, hun har godt nok ingen anmeldelser endnu, men jeg tager en for holdet.

Tak, dog lidt skeptisk når der tilbydes uden kondom

Skrevet
Thomas999 skrev, for 5 timer siden:

De må meget gerne være thai

Så IpIp eller Lisa i henholdsvis Bagsværd og Ballerup 

Lisa er nok mest skinny hvor imod IpIp er stammest 

Begge er fantastiske 

Skrevet
Ledelsen skrev, for 7 timer siden:

Så IpIp eller Lisa i henholdsvis Bagsværd og Ballerup 

Lisa er nok mest skinny hvor imod IpIp er stammest 

Begge er fantastiske 

Links? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.