Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Lille intro:

Efter min beslutning om at stoppe med glædes piger indså jeg at det måtte sluttes med manér.

Havde været "clean" i næsten 2 måneder og tror godt jeg kunne holde længere, hvis ikke det var fordi jeg manglede en sidste omgang Thai massage og en sidste omgang glædespige. Vil gerne slutte med manér og med en positive oplevelser, som jeg kan se tilbage på indtil jeg starter igen om 10-15 år (håber jeg kan holde ud at rive i banditten så længe).

Glædespigen:

Jeg har længe haft en stort ønske om at besøge Claudia og det lykkedes endelig at få en aftale sat i stand.

Claudia er en voksen pige. Hun er utrolig smuk, hendes øjne er smukke og det muligt at forgabe sig helt i hendes skønhed og væsen.

Oplevelsen hos Claudia er utrolig fræk, hun er god til at pirre og er på alle måder en sexet cougar. Hun forstår virkelig at give en mand følelsen af at være noget særligt.

Claudia er en professionel dansk glædes pige og det er professionelle piger som Claudia, som giver total oplevelsen af nærvær/GFE/lækker sex med god service.

Jeg kan varmt anbefale nye brugere af glædespiger at starte med de professionelle danske piger, det sikre en god oplevelse. Oplevelsen hvor du svæver derfra svævende på en lyserød sky.

Skrevet

Hvorfor stoppe? Er selv næsten lige begyndt,- og ærlig talt, det er dog det bedste, som er hændt mig i mange mange år...

Nå, men hvorfor stopper du?

Redigeret af hrlillemand

Skrevet
  • Author

Det er helt klart også det bedste jeg har oplevet.

Glædespiger har givet mig fantastiske oplevelser og nydelser, som jeg ikke ville være foruden.

Jeg havde et forbrug på ca. 80.000kr i 2013, så det vil jeg prioriterer lidt om.

Vender tilbage til glædespige markedet senere i livet, når behøvet bliver nødvendigt.

Skrevet

Jeg havde et forbrug på ca. 80.000kr i 2013, så det vil jeg prioriterer lidt om.

Godt man ikke holder regnskab  :P

Dressmann

• 7 months later...
Skrevet

Besøgte Claudia i går og lad mig sige med det samme, det bliver ikke sidste gang.

Claudia får en mand til at føle sig som en mand. Hun har et service niveau der er højere end noget jeg har oplevet tidligere.

Hun er også utrolig lækker. Høj slank med dejlige bløde bryster og en fast mave.

Var hos hende en halv time. Vi startede stående med krammer og kys. Hun satte sig på sengen hev mig hen og gav mig fransk mens jeg stadig stod op. Fra starten tog hun mig helt til roden(den er ikke så stor)så jeg var ved at miste balancen. Bad hende ligge sig så jeg kunne slikke hende, det kan hun li. Fortsatte med det danske og sluttede igen med det franske, igen tog hun hele sjoveren. 

Efter jeg havde sundet mig lidt sagde hun "bliv liggende så kommer jeg og vasker dig". Lækkert.

En super oplevelse jeg vil gentage så snart det bliver muligt.

God dag til alle

Skrevet

Lyder sq frækt nok! Må hellere tage til gb i ahornsgade på torsdag og knalde hende! :) tak for anmeldelsen

Skrevet

Lyder sq frækt nok! Må hellere tage til gb i ahornsgade på torsdag og knalde hende! :) tak for anmeldelsen

Så vil jeg ønske dig god fornøjelse.

Husk nu når i er flere skal i dele :-P jeg er ikke sikker på den første der får fingere i hende vil slippe igen før tiden er gået :-P

Gb er ikke noget for mig. Jeg er mere til one on one. Er nu dejligt når hele kvindens opmærksomhed handler om mig :mrgreen:

God dag til alle.

Skrevet

Selvfølgelig deler jeg :) der skal være plads til alle og der er jo også 2 andre kvinder der skal prøves ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.